Cele strategiczne Grupy Banku Millennium

W ramach spotkania Bank Millennium potwierdza strategię wzrostu organicznego, której główne filary i cele do roku 2007 są następujące:

W bankowości detalicznej:

• Koncentracja na sprzedaży krzyżowej zwiększająca z 2,4 do 3 średnią liczbę produktów na klienta oraz osiągnięcie udziału w rynku kredytów konsumpcyjnych na poziomie odpowiadającym wielkości banku

• Utrzymanie silnej pozycji rynkowej w kredytach hipotecznych z docelowym udziałem w rynku nowych kredytów na poziomie 12%

• Osiągnięcie silnej pozycji rynkowej w kartach kredytowych, z docelowym udziałem w rynku na poziomie 8%

• Rozwój bankowości klientów zamożnych, podwojenie przychodów operacyjnych netto w tym obszarze oraz osiągnięcie udziału w rynku funduszy inwestycyjnych na poziomie odpowiadającym wielkości banku

W bankowości przedsiębiorstw:

• Pozyskanie znaczącej ilości nowych klientów (1500)

• Docelowy udział w rynku nowych umów leasingowych na poziomie 7%

Zaktualizowane cele strategiczne Grupy Banku Millennium określają wskaźnik ROE netto na poziomie 15% (zakładając wskaźnik kapitału podstawowego w wysokości 8%) oraz wskaźnik Koszty/Dochody w wysokości 65% w 2007 roku.