Cenowo bliska sercu oferta Banku Pocztowego dla firm sektora MSP

Rozpoczęła się prowadzona pod takim hasłem kampania reklamowa Pakietów Pocztowy Biznes i Pocztowy Biznes Plus dla  firm sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Stworzone z myślą o klientach MSP Pakiety  od 10 maja br. promowane są zarówno w prasie, jak i odwiedzanych przez tę grupę docelową portalach internetowych. Przedstawiająca główne zalety nowej oferty dla firm Banku Pocztowego reklama zamieszczana będzie w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej, a więc najchętniej czytanych przez przedsiębiorców dziennikach. Ponadto w specjalistycznym magazynie Business Growth – na drodze do rozwoju małej i średniej firmy ukaże się wywiad z Arturem Rajskim, dyrektorem zarządzającym Departamentu Klienta Instytucjonalnego Banku Pocztowego. W ramach kampanii internetowej pod adresem http://www.pocztowy.pl/firma/ stworzona została landing page, a więc będąca rozszerzeniem reklamy internetowej strona poświęcona Pakietom Pocztowy Biznes i Pocztowy Biznes Plus, na którą Klienci trafią klikając na reklamowy banner, e-mail lub poprzez linki sponsorowane.

Dwa nowe Pakiety, wprowadzone do oferty Banku Pocztowego na początku roku, są odpowiedzią na potrzeby sektora. Promowane Pakiety Pocztowy Biznes i Pocztowy Biznes Plus pozwalają na wygodne prowadzenie rachunku, dokonywanie wpłat, wypłat i przelewów zarówno w systemie bankowości elektronicznej, jak również w placówkach Banku. Przedsiębiorcy mogą korzystać z  pomocy dedykowanych opiekunów klienta. Użytkownicy Pakietu Pocztowy Biznes Plus mogą dodatkowo na indywidualnych warunkach lokować środki na lokacie. Jej minimalna wartość to 50 000zł. Miesięczny koszt Pakietu Pocztowy Biznes to 20 zł, a Pakietu Pocztowy Biznes Plus – 50 zł.

Podstawowe zalety Pakietów dla MSP oferowanych przez Bank Pocztowy to:

Źródło: Bank Pocztowy