Supermedia Interactive zakończyła projekt serwisu internetowego dla Centrum Konferencyjno – Wystawienniczego Pałac Prymasowski, należącego do spółki ZPR. Celem projektu było wykonanie strony internetowej prezentującej ofertę obiektu i pomagającej w zwiększeniu sprzedaży usług centrum.
Do tej pory zakładka poświęcona ofercie centrum konferencyjno – wystawienniczego, działającego w tym zabytkowym obiekcie, była częścią serwisu Murator Expo. Opracowanie nowej, samodzielnej strony internetowej miało na celu zwiększenie świadomości marki i poinformowanie o usługach centrum.
Ważnym zadaniem serwisu jest prezentacja sal wynajmowanych przez Pałac Prymasowski. Z każdego miejsca można przejść do zakładki przedstawiającej wymiary wszystkich pomieszczeń. Dostępna jest również galeria foto i video prezentująca wnętrza pałacu i organizowane w nich uroczystości, konferencje i wystawy. We wszystkich zakładkach związanych z ofertą dostępny jest formularz kontaktowy umożliwiający przesłanie zapytania ofertowego bezpośrednio z serwisu.
Grafika strony wyraża prestiż i wysoką jakość związaną z marką. Wykorzystane zostały duże, wizerunkowe zdjęcia, które podkreślają elegancję wnętrz Pałacu Prymasowskiego. Serwis opracowano w oparciu o system zarządzania treścią – Content Manager 3.0. Umożliwia to jego stałą i prostą aktualizację. Projekt został przygotowany i wdrożony przez spółkę Supermedia Interactive.
Źródło: SUPERMEDIA Interactive