Centrum Oszczędzania w czterech odsłonach

Bank Millennium rozpoczął nową kampanię reklamową Centrum Oszczędzania i oferowanych w jego ramach produktów. W trakcie kampanii pojawią się cztery reklamy telewizyjne.

– W naszych reklamach pokazujemy, że jest wiele dróg do skutecznego odkładania pieniędzy. W Centrum Oszczędzania każdy znajdzie ofertę dostosowaną do swoich potrzeb i stylu życia. Można wybierać spośród tradycyjnych lokat, konta oszczędnościowego czy produktów oferowanych za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej – mówi Beata Krupińska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.

W trakcie kampanii emitowane będą cztery reklamy telewizyjne – jeden spot 30-sekundowy i trzy 15-sekundowe. Dłuższa reklama jest zaproszeniem do odwiedzenia Centrum Oszczędzania i zapoznania się z jego ofertą. Jej emisja rozpoczyna się 27 września. Krótsze reklamy przybliżają konkretne rozwiązania proponowane przez Bank: Konto Oszczędnościowe z promocyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku dla nowych środków (do 50.000 zł przez 3 miesiące), internetowe Aukcje Lokat Terminowych oraz ofertę Happy Hours, w ramach której użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej mogą co tydzień założyć atrakcyjnie oprocentowaną lokatę.

Bohaterowie spotów wybierają spośród oferty banku najwygodniejszy dla nich sposób oszczędzania, pokazując, że odkładanie pieniędzy może odbywać się w sposób łatwy, wygodny i przynosić szybkie efekty. To kolejna kampania reklamowa banku Millennium oparta na haśle „Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu”.

Elementem działań reklamowych będzie również kampania internetowa oraz kampania BTL w oddziałach Banku Millennium. Kreację przygotowała Agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.