Na mocy zawartego porozumienia firma 99Bill uzyskała prawo do obsługi transakcji płatniczych dokonywanych przez Internet przez klientów banku China Merchants Bank, innowatora na chiński rynku finansowym. Alians strategiczny obu firm ma przyczynić się do zwiększenia popularności usług bankowych świadczonych przez Internet. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie kampania reklamowa zachęcająca do korzystania z usług bankowych online, w tym do dokonywania płatności internetowych.
Realizując przelew przez Internet za zakupy dokonane w sieci klienci będą mogli korzystać ze zniżek. Z danych instytucji the China Banking Regulatory Commission wynika, że na koniec 2006 roku największe banki komercyjne w Chinach posiadały ponad 75 milionów klientów korzystających z usług finansowych online. Prognozuje się, że w 2007 roku, wartość transakcji przeprowadzonych przez Internet przekroczy 118 bilionów RMB, a liczba osób korzystających z kanału internetowego zwiększy się do 117 milionów.