Cinkciarz Pay: link do płatności nową usługą dla e-commerce

Sklepy internetowe korzystające z Cinkciarz Pay mają już do dyspozycji usługę „link do płatności”. Dzięki niej zyskują możliwość generowania i wysyłania linków do zapłaty online, które pozwalają ich klientom błyskawicznie regulować należności.

Usługa „link do płatności” dla merchantów to szybki, wygodny i bezpieczny sposób na przyjmowanie jednorazowych wpłat od kupujących w sklepach internetowych. Właściciele e-commerce, korzystający z systemu Cinkciarz Pay, mogą wysyłać klientom link za pomocą dowolnego komunikatora, e-maila lub każdej innej formy kontaktu elektronicznego. Link, z ustawioną datą wygaśnięcia, prowadzi kupującego bezpośrednio do realizacji płatności. Klient e-commerce ma dowolność – może wybrać nie tylko metodę płacenia, ale także walutę, w której chce dokonać wpłaty. Do sklepu trafią środki w takiej kwocie i walucie, jakiej oczekiwał, tworząc link do płatności.

Klienci sklepów korzystających z Cinkciarz Pay mają do dyspozycji szeroki wybór walut – oprócz złotego użytkownicy mogą płacić w 27 innych walutach. Oferta Cinkciarz.pl dla biznesu jest doceniana nie tylko przez sprzedawców z Polski, ale także z zagranicy, których klienci z różnych krajów wolą płacić swoją lokalną walutą. Dzięki Cinkciarz Pay sklep może nadal przyjmować płatności w wybranej przez siebie walucie (np. w euro), jednocześnie dając kupującym możliwość płacenia w walucie ich karty lub konta bankowego, np. w dolarach.

Zobacz również: Darmowe konto firmowe z bonusem do 1800 zł

Obecnie w Cinkciarz Pay są już dostępne następujące metody płatności: BLIK, Google Pay, Apple Pay, karty (Visa, Mastercard, Diners Club i inne), PayPal, przelewy online Pay-By-Link, Trustly, Skrill, POLi czy iDEAL.

– Dzięki wymianie walut, lokalnym metodom płatności czy nowoczesnemu API nasi klienci biznesowi mogą efektywnie rozwijać swoją działalność na rynkach zagranicznych. Nowa usługa rezonuje z pozostałymi rozwiązaniami dla firm od Cinkciarz.pl. Oferujemy dodatkowo m.in. przekazy pieniężne do zagranicznych kontrahentów, płatności online, audyt walutowy, eksperckie analizy rynkowe czy działania z zakresu RegTech – mówi Robert Błaszczyk, dyrektor departamentu klienta strategicznego w Cinkciarz.pl.

Źródło: Cinkciarz.pl