Cinkciarz.pl wprowadza kartę dla fanów Assassin’s Creed

Globalny fintech Cinkciarz.pl rozpoczyna współpracę z producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Dzięki partnerstwu rodzimi fani Assassin’s Creed będą mogli zamówić unikatową kartę wielowalutową z wizerunkiem z gier. O wzorze zadecydują internauci. Właśnie rusza głosowanie nad 1 z 2 wizerunków, latem w eStore Cinkciarz.pl wystartuje preorder, a jesienią karty będą już w regularnej sprzedaży.

Dołącz do Bractwa ze Starterem Cinkciarz.pl & Assassin’s Creed – z takim hasłem polski fintech nawiązał współpracę z globalnym producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Jej owocem będzie wyjątkowa karta wielowalutowa dla miłośników Assassin’s Creed mieszkających w Polsce – jednej z najsłynniejszych serii na świecie, których łączna sprzedaż to ponad 200 mln na całym świecie.

Społeczność internetowa i gracze mogą już zagłosować na 1 z 2 wizerunków na karcie. Głosowanie na profilu Cinkciarz.pl w serwisie X (dawniej Twitter) potrwa do wtorku, 2 lipca. Jesienią karty z wybranym wzorem trafią do regularnej sprzedaży, ale już latem w marketplace Cinkciarz.pl użytkownicy będą mieli możliwość zamawiania ich w preorderze jako Starter Cinkciarz.pl & Assassin’s Creed.

– Współpraca z takim gigantem jak Ubisoft pokazuje, jak wysoko mierzymy. Nasza karta wielowalutowa, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem, to produkt nie tylko dla podróżujących za granicę i kupujących online w międzynarodowych sklepach. Karty udostępniane przez fintech Cinkciarz.pl sprawdzają się także na co dzień. Edycja specjalna dla użytkowników mieszkających w Polsce, której wzór gracze będą mogli sami wybrać w głosowaniu, to również coś wyjątkowego dla kolekcjonerów i fanów Assassin’s Creed – mówi Piotr Kiciński z Cinkciarz.pl.

– To pierwsza tego typu współpraca, skierowana do fanów serii Assassin’s Creed na terenie Polski. Dzięki tej inicjatywie, fani otrzymają zupełnie nową możliwość na wyrażenie swojej pasji i przynależności do społeczności marki – mówi Kamil Ściana, Senior Communications Manager na rynki CEE z Ubisoft.

Posiadacze kart udostępnianych przez Cinkciarz.pl zyskują dostęp do darmowych rachunków w polskich złotych i 19 innych walutach, a płacić mogą w ponad 160 walutach. Fintech oferuje karty wielowalutowe w formie wirtualnej oraz fizycznej z opcją wysyłki nie tylko pocztą, ale również kurierem i do paczkomatów. Użytkownicy mają możliwość płacenia zbliżeniowo za pomocą smartfona, zegarka i opaski, dzięki Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay. Starter Cinkciarz.pl z kartą to produkt dostępny w eStore polskiego fintechu. Po jego otrzymaniu zamawiający decydują, czy chcą sami używać karty czy dać ją członkowi rodziny (np. jako prezent dla dziecka) lub znajomemu. Osoba, która będzie chciała korzystać z „plastiku”, musi założyć konto na Cinkciarz.pl lub zalogować się do portalu i zarejestrować kartę w swoim profilu.

O Assassin’s Creed

Od momentu premiery w 2007 roku, seria Assassin’s Creed sprzedała się w ponad 200 milionach egzemplarzy na całym świecie. Seria ta jest obecnie jedną z najlepiej sprzedających się serii w historii gier wideo. Uznawana za jedną z najbogatszych i najbardziej wciągających historii w branży, Assassin’s Creed wykracza poza gry wideo, rozgałęziając się na wiele innych mediów rozrywkowych.

O Ubisoft

Ubisoft jest twórcą światów, zaangażowanym w wzbogacanie życia graczy oryginalnymi i niezapomnianymi doświadczeniami rozrywkowymi. Globalne zespoły Ubisoft tworzą i rozwijają bogate i zróżnicowane portfolio gier, obejmujące takie marki jak Assassin’s Creed®, Brawlhalla®, For Honor®, Far Cry®, Tom Clancy’s Ghost Recon®, Just Dance®, Rabbids®, Tom Clancy’s Rainbow Six®, The Crew® i Tom Clancy’s The Division®. Dzięki Ubisoft Connect gracze mogą korzystać z ekosystemu usług, aby poprawić swoje wrażenia z gry, otrzymywać nagrody i łączyć się ze znajomymi na różnych platformach. Dzięki Ubisoft+, usłudze subskrypcji, mogą uzyskać dostęp do rosnącego katalogu ponad 100 gier Ubisoft i DLC. W roku obrotowym 2023-24 Ubisoft wygenerował rezerwacje netto w wysokości 2,32 mld euro.