Ciszewski Financial Communications dla programu Ernst & Young „Sprawne Państwo”

Ciszewski Financial Communications wygrała przetarg na obsługę  public relations programu Sprawne Państwo realizowanego przez Ernst & Young.

Celem Programu Sprawne Państwo, prowadzonego przez Ernst & Young od 2005 roku, jest inicjowanie i wspieranie działań na rzecz poprawy funkcjonowania instytucji publicznych w Polsce. Program adresowany jest do środowisk politycznych, naukowych, gospodarczych oraz organizacji pozarządowych. W drodze międzynarodowego konkursu przyznawane są granty badawcze niezależnym ekspertom z Polski i zagranicy w dziedzinach nauk politycznych, prawnych lub ekonomicznych. Ich efektem są raporty prezentowane na debatach publicznych i seminariach.

Agencja Ciszewski Financial Communications będzie odpowiedzialna za organizację debat, relacje z mediami oraz kluczowymi grupami docelowymi. Do kompetencji agencji będzie należało również rekomendowanie dodatkowych inicjatyw mających na celu zwiększenie dotarcia głównych przekazów programu do grup docelowych.

– Już  od pięciu lat firma Ernst & Young aktywnie wspiera działania mające na celu zwiększenie efektywności instytucji publicznych w Polsce. W tym czasie zorganizowaliśmy już  cztery edycje konkursu na granty badawcze, opublikowaliśmy kilkadziesiąt publikacji oraz zorganizowaliśmy ponad dwadzieścia debat i seminariów wspierających ideę poprawy jakości instytucji publicznych. Mam nadzieję, że współpraca z firmą Ciszewski Financial Communications pozwoli nam na efektywną komunikację projektu – powiedział Bartłomiej Osieka, Menedżer Projektu, program Ernst & Young Sprawne Państwo.

Inspirowanie dialogu pomiędzy środowiskiem naukowym, światem polityki oraz administracją  publiczną na rzecz poprawy funkcjonowania instytucji publicznych to ważne i trudne zadanie. Możliwość współpracy z Ernst & Young przy realizacji programu „Sprawne Państwo”, to nie tylko prestiżowy projekt dla naszej agencji, ale także wielka szansa na przyczynienie się do sukcesu inicjatywy, która może odmienić polską rzeczywistość. Mamy nadzieję, że znakomite relacje z mediami ekonomicznymi naszych pracowników oraz ich doświadczenie w zakresie public affairs przyczynią się do sukcesu programu Ernst & Young – powiedział Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.

Za realizację  projektu dla Ernst & Young odpowiedzialna będzie Paulina Starzyńska, Client Service Director Ciszewski Financial Communications. W skład zespołu wchodzą Anna Samul odpowiedzialna za relacje z mediami oraz Aleksandra Gryciuk, która będzie koordynować organizację debat i relacje z pozostałymi grupami docelowymi. Umowa została podpisana na okres jednego roku.

Źródło: Ciszewski Financial Communications