Ciszewski Public Relations dla Stefanela

Salony firmowe Stefanela znajdują się już w 650 miejscach na całym świecie, między innymi w Los Angeles, Paryżu, Hong Kongu, Rzymie i Dubaju. W Polsce od połowy lipca br., koncern posiada butik na pierwszym piętrze warszawskiej Arkadii, zaś w ciągu najbliższych trzech lat planuje otworzyć kolejnych 15 sklepów. Poza Warszawą, gdzie kolejne salony Stefanela powstaną w Galerii Mokotów i w Złotych Tarasach, firma planuje inwestycje w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Szczecinie. Koszt uruchomienia jednego punktu sprzedaży szacowany jest na 600 000 euro.

Oferta Stefanela skierowana jest do klientów między 20 a 35 rokiem życia, ludzi dynamicznych i świadomych trendów w modzie.

Początek firmy datuje się na rok 1959, gdy w małej włoskiej miejscowości Ponte di Piave, Carlo Stefanel rozpoczął produkcję dzianin. Dał tym samym początek przedsiębiorstwu, którego skonsolidowane obroty w 2004 roku wyniosły 807 milionów euro. Pierwszy firmowy sklep został otwarty w Sienie w 1980 roku przez Giuseppe Stefanela, obecnego prezesa Stefanel Group, który z rodzinnego interesu uczynił globalnego gracza na rynku odzieżowym i sprzedaży detalicznej na lotniskach. Sieć salonów składa się obecnie 650 punktów.

Od 1987 roku firma notowana jest na mediolańskiej giełdzie i znajduje się na indeksie STAR.

Wchodząc we współpracę z Ciszewski Public Relations, prezes Giuseppe Stefanel zapowiedział dynamiczny rozwój punktów sprzedaży w Polsce: „Planujemy uruchomić tu całą sieć naszych sklepów, po 2008 roku chcemy wyjść poza największe miasta”. Stefanel powierzył Ciszewski PR stałą obsługę w zakresie działań public relations.