Ciszewski Public Relations partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Po ponad rocznej współpracy agencja Ciszewski Public Relations została Partnerem Wspierającym Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) – największej pozarządowej organizacji w Polsce, zajmującej się promocją idei społecznej odpowiedzialności biznesu.

Agencja Ciszewski Public Relations wspiera FOB we wszystkich działaniach komunikacyjnych. 2010 rok był niezwykle ważny dla Forum Odpowiedzialnego Biznesu, który obchodził swoją 10. rocznicę powstania. Towarzyszyły temu liczne wydarzenia, takie jak kolejna odsłona strony www.odpowiedzialnybiznes.pl, wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, ogłoszenie dorocznego Raportu o odpowiedzialnym biznesie w Polsce czy też pierwszy konkurs dla dziennikarzy piszących o CSR „Pióro odpowiedzialności”.

– Z zadowoleniem przyjęliśmy CPR do grona Partnerów Wspierających, z uwagi na naszą ścisłą współpracę  – mówi Mirella Panek-Owsiańska, Prezes FOB –  Przez cały okres współpracy mogliśmy liczyć na profesjonalne wsparcie ze strony konsultantów agencji. Nasze działania pozwoliły na przybliżenie kolejnym środowiskom idei społecznej odpowiedzialności biznesu, której znaczenie docenia coraz większa ilości firm – dodaje.

Jako Partner Wspierający, agencja Ciszewski Public Relations będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji FOB oraz działania media relations w ramach kolejnych organizowanych przez Forum wydarzeń.

– Działania w obszarze CSR są dla naszej firmy bardzo ważne – mówi Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations – Jesteśmy sygnatariuszem Global Compact, byliśmy inicjatorem akcji „Czas na czytanie”, w wyniku której ponad 100 000 książek trafiło do bibliotek, jak również przeprowadziliśmy kampanię na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych „Wyślij CV – Ktoś czeka”. Dziś tworzymy strategie odpowiedzialności społecznej dla naszych klientów i pokazujemy drogę harmonii z otoczeniem – wymienia.

Do obsługi organizacji dedykowano zespół Corporate Consulting and CSR,  kierowany przez Monikę Kalinowską.

Źródło: Ciszewski Public Relations