Agencja Ciszewski Public Relations S.A. zrealizowała kolejny projekt we współpracy z Domem Maklerskim BZ WBK. Zadania agencji, przy kampanii promocyjnej Certyfikatu, obejmowały działania PR w mediach tradycyjnych oraz działania netPR. Wcześniej agencja pracowała przy projekcie doradczym dotyczącym polityki komunikacyjnej domu maklerskiego oraz wspierała komunikację związaną z wprowadzeniem mobilnego serwisu transakcyjnego „Inwestor mobile”
„Ponowny wybór naszej agencji przez Dom Maklerski BZ WBK jest dla nas potwierdzeniem zaufania Klienta oraz wysokich kompetencji naszego Działu PR-u Finansowego. Dział ten posiada wiedzę i doświadczenie między innymi z zakresu komunikacji zaawansowanych produktów inwestycyjnych, takich jak na przykład produkty strukturyzowane” – mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski Public Relations S.A.
„Wybraliśmy Ciszewski Public Relations, ponieważ w naszej dotychczasowej współpracy agencję tę cechował profesjonalizm oraz rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań” – mówi Katarzyna Besz, Menedżer ds. Marketing Domu Maklerskiego BZ WBK.