CPR S.A. to jedna z najstarszych agencji public relations na polskim rynku. Obecnie posiada 6 działów wyspecjalizowanych w następujących obszarach: PR kryzysowy, sport, FMCG, klienci francuskojęzyczni, PR finansowy, nowe technologie. Agencja świadczy usługi typu full service, w tym kompleksowe kreowanie i zarządzanie oraz doradztwo w zakresie strategii komunikacji dla firm i produktów, media relations, organizacja wydarzeń specjalnych, komunikacja wewnętrzna, szkolenia medialne, strategie sponsoringowe, media monitoring, produkcje fotograficzne, TV i wideo, a także usługi typu e-pr i e-marketing.
„Przekształcenie CPR w spółkę akcyjną ma oczywiście, tak dla firmy, jak i dla mnie osobiście bardzo duże znaczenie. Pozwoli nam na dopracowywanie długofalowej strategii rozwoju agencji oraz spółek zależnych. To także możliwość wyznaczenia zawodowej i życiowej perspektywy dla kluczowych współpracowników” – powiedział Jerzy Ciszewski prezes Ciszewski Public Relations S.A. – „Jest to również kolejny etap realizacji moich marzeń. Bo Ciszewski Public Relations był w istocie budowany po „amerykańsku” – za pożyczone w 1994 roku pieniądze od mojego przyjaciela; to wzorcowe dziecko chrzestne poczynań prof. Leszka Balcerowicza i rozbudzonych w tamtych latach ambicji by brać swój los w swoje ręce. To wszystko, co teraz się wydarza, nie byłoby możliwe, gdyby nie znakomity zespół, z jakim mam zaszczyt aktualnie pracować i zaangażowanie wielu osób, z którymi los zawodowy zetknął mnie przez te wszystkie lata ” – dodał Ciszewski.
Ciszewski Public Relations S.A. jest większościowym udziałowcem Ciszewski Marketing Sportowy Sp .z o.o i właścicielem czeskiej filii Ciszewski Public Relations s.r.o. oraz Pozytywne Strony Sp. z o.o.