Ciszewski Public Relations stawia na obsługę klienta

Ewa Pater, która do tej pory pełniła funkcję Group Managera od kwietnia 2008 pełni obowiązki Client Service Director’a. Do jej obowiązków należy nadzór nad realizacją efektywnej obsługi klientów oraz dbanie o standardy jakości ich obsługi. Karierę zawodową w branży PR zaczęła dziesięć lat temu. W latach 1998-2005 pracowała w takich agencjach jak: United Public Relations, Leo Burnett, Ink & Company. W 2006 roku przeszła do agencji Ciszewski PR, gdzie początkowo odpowiadała za działania PR dla marek Kampanii Piwowarskiej – Lech i Tyskie, później przejęła opiekę nad firmami Carrefour Polska i Kofola.

Sylwia Sasal objęła stanowisko Junior Account Manager’a i koordynuje pracę zespołu dla firmy Carrefour Polska. Przez ostatni rok zajmowała się public relations w Stowarzyszeniu ProMarka. Wcześniej pracowała we francuskiej korporacji logistycznej Gefco Polska, należącej do grupy Peugeot Citroen.

Do obowiązków Natalii Pytlińskiej, która zasiliła dział New Business, należeć będzie głównie pozyskiwanie zleceń na działania public relations dla nowego oddziału agencji w Pradze. Pytlińska rozpoczęła pracę zawodową w agencji promocyjno-reklamowej Remika. Następnie podjęła współpracę z Domem Wydawniczym Krajowej Izby Gospodarczej, gdzie między innymi zdobywała doświadczenie we współpracy z klientami zagranicznymi. Zorganizowała dwie wyjazdowe misje gospodarcze do Guangzhou, które zaowocowały podpisaniem kontraktów ze stroną chińską.