Citi będzie atakował rynek detaliczny?

Wszystko na to wskazuje, że w najbliższym czasie Citibank zacznie aktywniej działać na rynku detalicznym. Nie mamy pojęcia, czy będą zmieniać oprocentowanie kart kredytowych, ale z tego co się orientujemy trwa masowa rekrutacja nowych przedstawicieli handlowych. Do tradycyjnych produktów oferowanych klientom – takich jak wspomniane karty kredytowe, mają dołączyć nowe pożyczki gotówkowe, w tym również zabezpieczone hipoteką. Ciekawe przy tym, czy tym samym Bank wystartuje ze swoimi kredytami mieszkaniowymi – jest to całkiem możliwe. Nawet widzimy niszę 😉 – kredyt mieszkaniowy dla wolnych zawodów. Wiadomo też, że nowym i dużym pośrednikiem kredytów Citka ma zostać Polska Agencja Finansowa, która dysponuje w całym kraju 200 punktami przyjmującymi drobne wpłaty. Pierwsza placówka oferująca kredyty ma zostać w najbliższym czasie otworzona w Warszawie. Bank po cichu zmienił też w końcu witrynę internetową dla klientów detalicznych, a także pod koniec marca wzmocnił dział marketingu detalicznego. Szefową została Monika Jabłkowska, która ostatnio pracowała na stanowisku dyrektora ds. kredytów w departamencie marketingu bankowości detalicznej. A to mówi chyba samo przez się, jakiej można spodziewać się strategii w najbliższym czasie… Awansowany został również Mariusz Kostera, który będzie nadzorował obszary wsparcia – komunikację z klientami, badania, informacja zarządcza, CRM. Jednym słowem widać, że będzie się coś działo.