Citi Handlowy będzie obsługiwał miasto Tarnów do 2019 roku

Citi Handlowy przedłużył na trzy lata umowę na obsługę bankową Miasta i Gminy Tarnów. Sygnowany przez władze miasta i reprezentantów Banku dokument otwiera trzeci już z kolei okres współpracy z tym małopolskim samorządem i potwierdza dotychczasowe pozytywne doświadczenia wzajemnej współpracy. Miasto i Gmina Tarnów korzystają z usług Citi Handlowy od 2010 roku.


Współpraca z miastem Tarnów swoim zakresem obejmuje obsługę wynoszącego blisko 600 mln pln budżetu miasta i gminy Tarnów oraz wszystkich jej 80 jednostek. Citi Handlowy nie tylko prowadzi dla miasta 430 rachunków, ale zgodnie z podpisaną umową finansuje kredytowanie na rachunku bieżącym zadań i projektów wynikających z polityki rozwoju rejonu oraz planów i założeń prezydenta i rady miejskiej.

„Sektor publiczny od lat zajmuje szczególne miejsce w filozofii Citi Handlowy. Nasz bank związany jest z lokalnymi samorządami jako dostawca innowacyjnych rozwiązań przygotowywanych zgodnie ze specyficznymi potrzebami tych podmiotów. Propozycja Citi Handlowy, która łączy znajomość lokalnych uwarunkowań z najnowszymi standardami globalnej bankowości spotyka się z uznaniem – Tarnów jest w gronie klientów takich jak miasto stołeczne Warszawa, Olsztyn czy Elbląg.” -mówi Czesław Piasek, członek zarządu Citi Handlowy odpowiedzialny za pion bankowości transakcyjnej.

Umowę o 3 letniej obsłudze bankowej miasta Tarnowa podpisaną 25 sierpnia sygnowali ze strony Urzędu – Roman Ciepiela, Prezydent Miasta Tarnowa oraz Sławomir Kolasiński, Skarbnik Miasta Tarnowa, a po stronie Citi Handlowy – Radosław Szewczak, dyrektor ds. rozwoju współpracy z sektorem publicznym oraz Janusz Rodecki, dyrektor ds. relacji z klientami sektora publicznego. Obowiązywać będzie ona do 31 sierpnia 2019 roku.

„Nowoczesna bankowość dla sektora publicznego pozostaje jednym z priorytetowych kierunków rozwoju bankowości korporacyjnej Citi Handlowy. Przedłużenie naszej współpracy na kolejne 3 lata jest potwierdzeniem dopasowania naszej oferty do oczekiwań tych wymagających klientów oraz najwyższej jakości obsługi w zakresie sektora publicznego, a w szczególności w obszarze budżetów miast.” -dodaje Grzegorz Dąbrowski, szef pionu bankowości przedsiębiorstw banku.

Oferta Citi Handlowy adresowana do szeroko rozumianego sektora publicznego opracowana jest z myślą o wsparciu jednostek w zakresie zoptymalizowania procesów przeprowadzanych transakcji przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności i efektywności zarządzania środkami finansowymi oraz minimalizacji kosztów. Citi Handlowy jest prekursorem wielu innowacyjnych rozwiązań bankowych przeznaczonych do obsługi Jednostek Samorządu Terytorialnego. Wśród tych rozwiązań należy wymienić m.in. system płatności masowych czy karty przedpłacone. Nowoczesna bankowość dla sektora publicznego pozostaje jednym z priorytetowych kierunków rozwoju bankowości korporacyjnej Citi Handlowy.