Citi Handlowy dla rozwoju golfa

Citi Handlowy został sponsorem tytularnym Golf Masters Series – cyklu 12 turniejów z serii mistrzostw kraju pod egidą Polskiego Związku Golfowego.

Pierwszym wydarzeniem z całego cyklu imprez i inauguracją sezonu golfowego w Polsce były V Mistrzostwa Polski Matchplay, rozegrane w dniach 13 – 15 maja na polu Rosa Golf Private Club. Zaangażowanie banku w tę dyscyplinę nie jest przypadkowe – Citi Handlowy od lat wspiera golf, tak jak grupa Citi, która jest jednym z oficjalnych partnerów Ryder Cup Europe.

„Zdecydowaliśmy sie wspierać rozwój golfa bo to piękny i elegancki sport, który daje dużo przyjemności, zarówno grającym jak i oglądającym. Warto zwrócić uwagę na to, że to sport bardzo kulturalny. – powiedział Piotr Kosno, dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych Citi Handlowy, dodając „Ważny jest fakt, że golf jest dyscypliną sportu, która zadebiutuje na najbliższych Igrzyskach Olimpijskich. Nasza współpraca z Polskim Związkiem Golfa to także wkład w rozwoj tego sportu wśród młodziezy I kadry juniorskiej. To także rozwój golfa wśród kobiet”.

Citi Handlowy wspiera  golfa w Polsce, wpisując się w strategię Citigroup, która jest inwestorem strategicznym Banku Citi Handlowy. Na poziomie globalnym Citi wspiera golfa będąc głównym sponsorem Ryder Cup Europe, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w golfie na świecie. Ryder Cup to prestiżowe zawody o charakterze meczu Europa-Ameryka, rozgrywane co dwa lata.

„Kontakty banku z golfem mają długą historię. Jako bank, od 15 lat jesteśmy obecni w tym sporcie w Polsce. Jeżeli mówię, że jesteśmy obecni, to mam na myśli menadżerów i pracowników banku, którzy od lat grają w golfa. Ten sport jest nam bardzo bliski. W golfa gra także wielu naszych klientów i partnerów biznesowych banku. Zważywszy na pozycję Banku Citi Handlowy, który obsługuje ponad połowę z 500 największych polskich firm, wybór golfa jest wyborem naturalnym i oczywistym – dodał Dyrektor Piotr Kosno.

Źródło: Citi Handlowy