Promowanie dobrych praktyk oraz tworzenie najwyższych standardów w rekrutacji to podstawowe cele stawiane przed członkami Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Po zweryfikowaniu obecnych działań HR, do grona tych firm zostały dołączone: Citi Handlowy oraz Citi Service Center Poland.
W naszym procesie rekrutacyjnym zawsze stawialiśmy na najwyższe standardy: otwartość, dialog i partnerskie relacje z osobami aplikującymi do nas do pracy. Dlatego dołączenie do grona Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji było dla nas naturalnym posunięciem. Liczymy na to, że wymiana doświadczeń z innymi firmami pomoże nam jeszcze dodatkowo wzmocnić nasze dotychczasowe praktyki, a także pozwoli na poznanie działań firm z innych sektorów gospodarki – komentuje Beata Jaźwiec, Szef Pionu Zarządzania Kadrami w Citi Handlowy.
Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji została powołana w czerwcu 2013 roku. Obecnie przynależy do niej przeszło 60 firm, które za cel stawiają sobie dbałość o relacje z kandydatami i wdrożenie w codziennych działaniach Kodeksu Dobrych Praktyk w Rekrutacji. Jest to o tyle istotne, że jakość procesu rekrutacyjnego może wpływać na postrzeganie całej firmy. Jak wynika z badania firmy StartWire, cytowanego na stronie Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, 77% ankietowanych, którzy nie otrzymali odpowiedzi na swoją aplikację zmienia opinię o firmie na negatywną, a 58% raczej nie kupi produktu czy usługi firmy, która nie zareagowała na ich aplikację.
Citi Handlowy oraz Citi Service Center Poland są doceniane za swoje działania w zakresie zarządzania ludźmi, rozwoju talentów i oferty dla pracowników. Obie firmy, nieprzerwanie od 3 lat uzyskują wyróżnienia Top Employers, przyznawane dla najlepszych pracodawców w Polsce.