Citi Handlowy – jakość pięciokrotnie certyfikowana

Citi Handlowy należy do czołówki instytucji finansowych w kraju pod względem wdrożonych standardów w dziedzinie jakości. W listopadzie do posiadanych przez bank międzynarodowych certyfikatów ISO dołączył kolejny – ISO 9001:2008 w zakresie miękkiej windykacji należności z tytułu pożyczek gotówkowych i kart kredytowych oraz weryfikacji zdolności kredytowej, uruchomienia i monitoringu zabezpieczeń kredytów hipotecznych.

Tym samym liczba przyznanych Citi Handlowemu certyfikatów wzrasta do pięciu, co jest chlubnym wyjątkiem na krajowym rynku.

Najnowszy certyfikat ISO 9001:2008 otrzymało łódzkie Centrum Operacji, w którym pracuje już ponad 370 osób, a poszukiwanych jest kolejnych 250. To właśnie w Łodzi Citi otworzył swoją innowacyjną placówkę – Centrum Rozwoju Produktów i Usług Bankowych, czyli pierwszy w Polsce ośrodek R&D, którego zadaniem jest tworzenie i doskonalenie produktów bankowych, by były jak najlepiej dopasowane do zmieniających się potrzeb firm i ich klientów. Więcej o Centrum można znaleźć na stronie banku.

Jak powiedziała Agnieszka Wysocka, dyrektor Centrum Operacji w Łodzi: ” Łódzkie Centrum banku prężnie się rozwija – rozpoczęliśmy proces rekrutacji na ponad 200 stanowisk, przenieśliśmy się do nowej, większej siedziby. Ta certyfikacja to znaczące potwierdzenie, że ten rozwój nie tylko jakości nie szkodzi, ale z niej wynika. Jestem pewna, że czują to także nasi klienci, dla których ISO jest swoistym atestem jakości naszych usług.”

Wśród pozostałych czterech certyfikatów znajdują się ISO 27001 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, BS 25999 w obszarze zarządzania ciągłością działania (BCM), ISO 20000 w zakresie zarządzania usługami IT oraz ISO 9001:2008 dla Regionalnego Centrum Rozliczeń w Olsztynie. Certyfikaty różnią się nie tylko pod względem zakresu usług, ale i spółek, które certyfikują – część obejmuje Citi Handlowy, a część spółki Citi w Polsce.

Źródło: Citi Handlowy