– To dla nas duże wyróżnienie. W lipcu zajęliśmy pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu private bankingu miesięcznika Manager Magazin. Dzisiaj zdobywamy tytuł luksusowej marki Gentlemana – mówi Tomasz Pol, Dyrektor odpowiedzialny za segment Citigold – Przyznany przez magazyn Gentleman tytuł potwierdza skuteczność realizowanej przez nas strategii, w której kluczowym jest budowanie satysfakcji klienta. To także motywacja do dalszej pracy – do ciągłego i systematycznego rozwoju naszej oferty, dodaje Tomasz Pol.
O tytuł luksusowej marki Gentelman walczą produkty i usługi wyróżniające się na rynku klasą, wyjątkowością i charakterem. „Gentleman to (…) taki mężczyzna, który otacza się, niemalże mimowolnie, najlepszymi, ekskluzywnymi, co nie zawsze znaczy najdroższymi, przedmiotami. Stąd pomysł, by z natłoku dostępnych na rynku produktów wskazać warte zainteresowania” – podkreśla redakcja magazynu. W każdej z 14 kategorii kapituła nominowała pięć marek. O tytuł luksusowej marki w zakresie usług finansowych walczyły Xelion Rentier, Platinum PKO BP, Expander Prestiże, BRE Wealth Managment. Wygrał Citi Handlowy z ofertą Citigold, która została uznana za najlepszą propozycję dla wymagających gentlemanów poszukujących pełnej i luksusowej obsługi w dziedzinie zarządzania finansami.
Oferta Citigold stworzona została z myślą o klientach, którzy od banku oczekują kompleksowej obsługi uwzględniającej ich indywidualne preferencje inwestycyjne. Elitarne usługi finansowe w Citi Handlowy realizowane są według światowych wzorców. Bank korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych umożliwiając swoim prestiżowym klientom stały dostęp do profesjonalnej informacji u doradcy – z każdego miejsca na świecie, o każdej porze. Citi Handlowy oferuje prestiżowe usługi Citigold klientom, których aktywa przekraczają 200 tyś. zł. Bankowość prywatna w Citi Handlowy rozpoczyna się od poziomu 1,5 mln. zł. Część klientów z tej grupy ma możliwość skorzystania z produktów oferowanych wspólnie z londyńskim centrum bankowości prywatnej Citi.