Citi Handlowy: nowa odsłona oferty dla segmentu MSP

Citi Handlowy dla wygody klientów uprościł segmentację firm z sektora MSP, i te zmiany są widoczne zarówno na nowej stronie citihandlowy.pl, gdzie znajdą się trzy sekcje „bankowość”: dla Klientów Indywidualnych, dla Przedsiębiorstw (roczne obroty poniżej 75 mln PLN) oraz dla Korporacji (roczne obroty powyżej 75 mln PLN), jak i w ofercie pakietów. Nowe nazewnictwo pakietów nawiązuje do kodu kolorystycznego logotypu Citi Handlowy. W ten sposób klientom zostaną zaoferowane cztery zestawy: Przystępny Biały, Dynamiczny Czerwony, Stabilny Niebieski oraz Elitarny Granatowy. Zmianom będą towarzyszyć działania marketingowe, które przez ulotki poinformują o nowościach.
„Citi Handlowy od zawsze podkreśla znaczenie satysfakcji klienta w tworzeniu rozwiązań bankowych. Również tym razem szukaliśmy takiego rozwiązania, którego korzyści odczują klienci. Myślę, że dzięki nowej, bardziej przejrzystej odsłonie naszej oferty dla MSP, będziemy mogli szybciej odpowiadać na zapotrzebowanie firm – powiedział Krzysztof Łabowski, Dyrektor Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Citi Handlowy.
Pakiety różnią się od siebie zakresem oferowanych usług oraz wysokością miesięcznych opłat. Każdy przedsiębiorca, niezależnie od wielkości firmy i specyfiki jej działalności, będzie mógł wybrać najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie. Począwszy od najprostszego pakietu Białego, który jest odpowiedzią na potrzeby najmniejszych przedsiębiorstw przez pakiet Czerwony, adresowany do firm dynamicznie rozwijających się i pakiet Niebieski, stworzony z myślą o klientach ceniących prestiż i przywileje, aż po pakiet Granatowy dla firm dużych i wymagających dużej elastyczności.