Citi Handlowy o swoim projekcie roku

Smart to nowe podejście do obsługi klienta, jego potrzeb i oczekiwań. O tych założeniach i przyszłości bankowości mówią prezes Citi Handlowy, Sławomir S. Sikora, przewodniczący Rady Nadzorczej, Andrzej Olechowski i szef Citi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, Marc Luet, którzy odwiedzili pilotażowy oddziału Smart w galerii handlowej w Katowicach.


– Smart oddziałem mówimy, że tradycyjna bankowość się kończy. To nasi klienci podpowiadają nam, jakiej bankowości oczekują w przyszłości –mówi prezes Citi Handlowy, Sławomir S. Sikora. Placówki typu Smart to nie tylko nowy wygląd, ale przede wszystkim nowa jakość obsługi. Nie ma w nim standardowych stanowisk kasjerskich, stref zarezerwowanych dla pracowników czy tradycyjnych materiałów informacyjnych. Obsługa odbywa się przy użyciu nośników cyfrowych, ekranów dotykowych czy tabletów.

Andrzej Olechowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej Citi Handlowy podkreśla z kolei rolę budowy Bankowego Ekosystemu Smart: – Nie było ważniejszej sprawy dla Rady Nadzorczej banku w tym roku, niż nowy sposób dystrybucji produktów detalicznych.


Marc Luet, Szef Citi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, który odwiedził pilotażowy oddział w Katowicach jakiś czas temu zwracał uwagę na automatyzację procesów i uproszczone procedury. – W placówce tej nie zobaczycie papieru. Większość operacji jest od razu procesowana. Wszelkie informacje wprowadzane są do systemów automatycznie. To dzięki takim zmianom, właśnie w Galerii Katowickiej klient otrzymał aktywną kartę debetową gotową do użycia i konto osobiste w rekordowym czasie – 7 minut.

Materiał video z udziałem Sławomira S. Sikory, Andrzeja Olechowskiego i Marca Lueta z pilotażowego oddziału Smart dostępny na kanale Citi Handlowy na youtube.pl pod LINKIEM.

Do końca 2014 r. w ramach sieci Citi Handlowy działać będzie 25 oddziałów Smart. Każda z placówek ma być unikatowa – dostosowana do potrzeb klienta z danego rynku. Po Katowicach i Warszawie do sieci smart dołączą Poznań i Wrocław.