Citi Handlowy ponownie wspiera polski golf

Citi Handlowy już czwarty rok z rzędu podjął współpracę z Polskim Związkiem Golfa, jako sponsor strategiczny. Bank będzie zaangażowany w cykl imprez golfowych w rozpoczynającym się wkrótce sezonie. Udział Banku w tej inicjatywie ma już kilkuletnią historię, a ponadto jest spójny z działaniami grupy Citi, która także wspiera golf na poziomie globalnym.


– Z roku na rok obserwujemy w rosnąca popularność i znaczenie golfa. Jest to dyscyplina ciesząca się dużym zainteresowaniem zarówno po stronie naszych klientów, jaki i pracowników. Chcemy aktywnie pomagać w realizacji ich pasji, dlatego konsekwentnie wspieramy rozwój golfa w Polsce – powiedział Piotr Kosno, dyrektor zarządzający, Departament Klientów Strategicznych Citi Handlowy. – Rozpoczynając cztery lata temu współpracę z PZG, chcieliśmy wziąć udział w popularyzacji tej prestiżowej dyscypliny. Obserwując zmagania coraz większej grupy zawodników podczas cyklu imprez golfowych Citi Handlowy Polish Championships możemy powiedzieć, że w dużej mierze to już się udało. Oczywiście jest jeszcze dużo do zrobienia na tym polu, ale wierzymy, że ten piękny sport już zaczyna podbijać serca Polaków – dodaje Piotr Kosno.

Długoterminowa strategia Citi Handlowy, zakładająca promocję golfa w Polsce, wpisuje się w działania grupy Citi, która na poziomie globalnym wspiera tą dyscyplinę. Citi brało udział m.in. w organizacji Turnieju Ryder Cup oraz imprez golfowych promujących golf w czasie Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Ponadto Citi od 2009 roku jest Globalnym Partnerem Presidents Cup i wspiera turniej, którego zwycięzcy przeznaczają wygrane nagrody na rzecz wybranej przez siebie instytucji dobroczynnej.