Citi Handlowy Przyjazny dla Przedsiębiorców

Citi Handlowy został nagrodzony Wyróżnieniem Honorowym wraz z Godłem Promocyjnym Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców w dziesiątej jubileuszowej edycji Konkursu Bank Przyjazny.

Kapituła konkursu w uzasadnieniu nagrody dla Citi Handlowy podaje następujące zasługi: ”znaczące zmiany wewnętrzne w postrzeganiu i obsłudze klienta biznesowego, poszerzenie dostępu do pełnej oferty produktowej dla sektora MSP oraz praca zespołowa nakierowana na efektywne wdrażanie zmian i realizację potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw”.

Jak powiedział Krzysztof Łabowski, Dyrektor Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Citi Handlowy: „Godło Bank Przyjazny dla Przedsiębiorstw za rok 2008 jest dla nas szczególnie ważne. Potwierdza bowiem, że kierunek zmian organizacyjnych, które zdecydowaliśmy się wdrożyć w minionym roku był właściwy, a ich efektem było zbudowanie jednego Zespołu w pełni skoncentrowanego na obsłudze podmiotów z segmentu MSP. Dowodzi także jak celnym rozwiązaniem jest nasza nowa odsłona oferty dla MSP. Wprowadzone w październiku udoskonalone rozwiązania i produkty dobrze dopasowane są do potrzeb i charakteru małych i średnich przedsiębiorstw”.

Decyzja o przyznaniu nagród zapadła w oparciu o ocenę audytorów, badania opinii klientów oraz badania pracy doradców bankowości MSP Ubiegłoroczna edycja konkursu Bank Przyjazny dla przedsiębiorców została zorganizowana przez Krajową Izbę Gospodarczą, Polsko-Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Warszawski Instytut Bankowości.

W 2008 roku Citi Handlowy skoncentrował obsługę firm mikro, małych i średnich w ramach jednej platformy obsługi, działającej w oparciu o różnorodne kanały dotarcia do klientów oraz zaoferował cztery nowe pakiety dla MSP: Przystępny Biały, Dynamiczny Czerwony, Stabilny Niebieski oraz Elitarny Granatowy. Pakiety różnią się od siebie zakresem oferowanych usług oraz wysokością miesięcznych opłat – najprostszy pakiet Biały jest odpowiedzią na potrzeby najmniejszych przedsiębiorstw; pakiet Czerwony, adresowany jest do firm dynamicznie rozwijających się. Pakiet Niebieski, stworzony został z myślą o klientach ceniących prestiż i przywileje, a pakiet Granatowy przeznaczono dla największych firm z segmentu MSP, wymagających dużej elastyczności.
Źródło: Citi Handlowy