Citi Handlowy Przyjaznym Bankiem Newsweeka

Na tegorocznym Kongresie Bankowym ogłoszono wyniki rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. Citi Handlowy obronił swoją zeszłoroczną pozycję i wszedł na podium w kategorii Bankowość tradycyjna – BANK DLA KOWALSKIEGO.

Tuż po odbiorze nagrody Brendan Carney, wiceprezes Citi Handlowy odpowiedzialny za bankowość detaliczną, powiedział: – Dla nas ta nagroda to najlepsze potwierdzenie tego, że wysoka jakość obsługi stała się już generyczną cechą naszej oferty. Bardzo dziękuję swojemu zespołowi za codzienną pracę na najwyższym poziomie. Bo to właśnie te najwyższe standardy i partnerstwo w relacji z klientem oraz globalna oferta mają nas wyróżniać na rynku. Nie mogę się doczekać kolejnej edycji rankingu, bo wówczas będziemy mogli pokazać jak bardzo klient doceniają też nasze innowacyjne podejście do tradycyjnej bankowości czyli oddziały smart. Myślę, że dzięki temu nowatorskiemu podejściu do obsługi klientów awansujemy na pozycję lidera jakości.

O pozycji w zestawieniu „Newsweeka” decydują rezultaty badań zrealizowanych metodą mystery shopper („tajemniczy klient”) przez audytorów MillwardBrown SMG/KRC. Banki oceniane są w trzech kategoriach: bank przyjazny dla tradycyjnego klienta, dla osób korzystających z bankowości internetowej oraz dla klienta bankowości mobilnej. Aby uzyskać medal w dziedzinie bankowości tradycyjnej należało dostać jak najwyższe noty za jakość obsługi (m.in. wiedza i kompetencje pracowników, dyskrecja podczas obsługi), charakterystykę placówki (m.in. możliwość zaparkowania w pobliżu placówki, czystość dostosowanie oddziału do obsługi osób niepełnosprawnych) oraz metody pozyskania i utrzymania klienta, skuteczność rozpoznania jego potrzeb i dopasowanie odpowiedniej oferty.