Citi Handlowy przypina różową wstążkę

Citi Handlowy dołączył do grona oficjalnych partnerów Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. W jej ramach budynek Banku przy Senatorskiej w Warszawie znajdzie się wśród ponad 200 budynków na świecie, które zostaną oświetlone na różowy kolor – symbol akcji.

W Polsce obok siedziby Citi Handlowego, która mieści się w pałacu Jabłonowskich podświetlony zostanie Pałac Kultury i Nauki, most Śląsko-Dąbrowski, stadion miejski w Poznaniu, a także maszt radiostacji w Gliwicach. Iluminacja rozpocznie się w sobotę 8 października o godzinie 20:00 i potrwa kilka godzin.    

Globalna Inicjatywa Iluminacji, która odbywa się już po raz dwunasty, jest nieodłączną częścią Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Międzynarodowa kampania ma na celu przypomnienie o znaczeniu profilaktyki w walce z chorobą, która odpowiednio wcześnie wykryta może być całkowicie wyleczalna. Prowadzona jest od 1992 roku. 

Więcej informacji o Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi na stronie: http://www.esteelauder.pl/kampania_na_rzecz_walki_z_rakiem.html

Źródło: Citi Handlowy