Citi Handlowy rozwija mobilną bankowość

Możliwość zrywania lokat bez konieczności łączenia się z CitiPhone, spersonalizowane powitanie oraz sekcja aktualności w nowoczesnej formie mikrobloga to kolejne udoskonalenia, jakie Citi Handlowy wprowadził do mobilnej bankowości na początku września. W kolejnych miesiącach bank uzupełni jeszcze obecną wersję Citi Mobile o wariant aplikacyjny. Do końca roku z Citi Mobile ma skorzystać co najmniej 30 tysięcy klientów.

W zaledwie kilka miesięcy od momentu uruchomienia Citi Mobile z serwisu skorzystało ponad 12 tysięcy unikalnych użytkowników. Ten dynamiczny przyrost nowych klientów zobowiązuje nas do ciągłego udoskonalania systemu, opowiada Adam Grabarczyk, Dyrektor Zarządzający w Biurze Rozwoju Bankowości Mobilnej, Klienci Citi Mobile to bardzo specyficzna grupa. Korzysta z mobilnej bankowości, ale także aktywnie uczestniczy w rozmowach na temat serwisu na stronie www.citimobile.pl czy na naszym profilu na Facebook. Staramy się wszystkie te opinie i uwagi dokładnie analizować. Na tej podstawie ustalamy kalendarz kolejnych udoskonaleń Citi Mobile. Chcemy bowiem, by Citi Mobile było „bankowością mobilną naszych klientów, dodaje.

 

Od początku września klientów logujących się do bankowości mobilnej Citi Handlowy wita spersonalizowany komunikat. Na ekranie pojawia się imię i nazwisko użytkownika wraz z informacją o dacie i godzinie ostatniego logowania. To komunikat bardzo podobny do tych, które internauci znają z portali społecznościowych. Dzięki tak skonstruowanej stronie powitalnej Citi Mobile jest coraz bliższe pełnej realizacji hasła „Moja Mobilna Bankowość”. Mechanizm personalizacji strony zwiększa przy tym bezpieczeństwo korzystania z usług

 

Dodatkowo, platformę mobilnej bankowości wzbogacono o sekcję „aktualności”. Przygotowana ona została w formie mikrobloga. W „aktualnościach” klienci znajdą najnowsze informacje na temat mobilnej bankowości, ale także najważniejsze informacje dotyczące oferty i usług Citi Handlowy.

 

Bank rozszerzył także zakres funkcjonalny systemu. Użytkownicy Citi Mobile mogą teraz korzystając z „zarządzania lokatami” szybko i wygodnie zerwać lokatę terminową przez telefon komórkowy. Bez konieczności telefonowania do CitiPhone. Wystarczy zalogowanie się do Citi Mobile.

 

Citi Mobile dostępny jest dla wszystkich klientów bankowości internetowej Citi Handlowy. Dla wygody klientów, bank zachował dotychczasowe zasady logowania. Klient korzysta z tej samej nazwy użytkownika i hasła, które używa do systemu Citibank Online. Działania realizowane na Citi Mobile zabezpieczane są przez szyfrowane połączenia protokołem SSL. Citi Mobile można znaleźć pod adresem www.mobile.citibank.pl

 

Szczegółowe informacje na temat usług dostępnych w ramach Citi Mobile znaleźć można na stronie www.citimobile.pl oraz na profilu Moja Mobilna Bankowość na Facebook i BLIP.  

Źródło: Citi Handlowy