Citi Handlowy został sponsorem tytularnym zawodów triathlonowych IRONMAN 70.3 Warsaw oraz 5150 Warsaw, które zaplanowane są na 6 czerwca 2021 roku. Wyścig na dystansie IRONMAN 70.3 odbędzie się w Warszawie po raz pierwszy. Bank pozostaje także sponsorem sierpniowych zawodów IRONMAN Poland Gdynia i Enea IRONMAN 70.3 Gdynia.
Warszawskie zawody odbędą się pod nazwą Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw oraz Citi Handlowy 5150 Warsaw.
– Cieszymy się, że Citi Handlowy po raz kolejny jest partnerem zawodów w ramach IRONMAN Poland. Jednocześnie z dumą zostajemy sponsorem tytularnym pierwszych w historii zmagań na prestiżowym dystansie IRONMAN 70.3 w Warszawie. Imprezy te spotykają się z dużym uznaniem zawodników i kibiców – w tym również naszych klientów i partnerów. Mamy nadzieję, że w 2021 roku będziemy mogli razem, ramię w ramię, wziąć udział w tych wielkich sportowych wydarzeniach – mówi Maciej Kropidłowski, wiceprezes zarządu Citi Handlowy.
Radości z rozszerzenia współpracy z Citi Handlowy nie kryje Michał Drelich, szef agencji Sport Evolution, która ma wyłączność na organizację tych prestiżowych zawodów w Polsce.
– Mijający rok był wyjątkowo trudny dla branży organizatorów sportu masowego. Większość imprez została odwołana lub przełożona na inny termin. Nie inaczej było z zawodami IRONMAN w Polsce. Zawody w Gdyni, pierwotnie zaplanowane na przełom lipca i sierpnia, udało się ostatecznie zorganizować w ścisłym reżimie sanitarnym na początku września, a zawody w Warszawie zostały przełożone na 2021 rok – mówi Michał Drelich. – Współpraca z Citi Handlowy jest niezwykle pozytywnym przykładem społecznego zaangażowania biznesu, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Dla sportowców – amatorów z całego świata to świetna wiadomość, która powoduje, że wszyscy możemy z nieco większym optymizmem patrzeć w przyszłość. Nie zapominamy o pandemii Covid-19, ale wierzymy, że powrót do normalności jest możliwy – dodaje.
The IRONMAN Group, właściciel marek IRONMAN, IRONMAN 70.3 oraz 5150 Triathlon Series, to największy operator masowych imprez sportowych na świecie, obsługujący rocznie ponad 1 mln uczestników imprez ze swojego globalnego portfolio. Informacja o zaangażowaniu Citi Handlowy w sponsoring tytularny warszawskiej odsłony tych zawodów pojawia się w ślad za niedawnym rozszerzeniem portfolio polskich eventów IRONMAN o dwie nowe imprezy – IRONMAN Gdynia i IRONMAN 70.3 Warsaw.
– Zawody 5150 Triathlon Series gościły w Warszawie już 4 razy i przyciągnęły blisko 6 tysięcy śmiałków. Warszawiacy od dawna udowadniają, że rywalizację sportową mają we krwi. W ostatnich latach, w naszym mieście odbyło się wiele imprez sportowych, w których mieszkańcy brali liczny udział. Dołączenie do serii zawodów IRONMAN 70.3 było więc tylko kwestią czasu. Cieszymy się, że w przyszłym roku warszawianki i warszawiacy będą mieli okazję zmierzenia się z kolejnym sportowym wyzwaniem – mówi Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m. st. Warszawy.
Rejestracja do wszystkich przyszłorocznych imprez IRONMAN w Polsce trwa od 2 grudnia 2020 roku na platformie SlotMarket.pl. W pierwszych dniach na zawody zapisało się prawie 3 tysiące osób. Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw zaoferuje aż 40 przepustek na Mistrzostwa Świata IRONMAN 70.3 w 2021 roku, które odbędą się w St. George, Utah (USA). W Gdyni – na każdym z dwóch wyścigów – zawodnicy powalczą o 30 slotów na mistrzostwa świata.
Źródło: Citi Handlowy