Citi Handlowy uczy bankowości mobilnej

Citi Handlowy aktywnie promuje bankowość mobilną. W oddziałach banku pojawiły się specjalne stanowiska ze smartfonami. Na każdym z nich dostępny jest Citi Mobile w wersji przeglądarkowej. Zainstalowana jest także aplikacja Citi Mobile.

Klienci korzystając z rachunku demonstracyjnego mogą teraz dokładnie zapoznać się z Citi Mobile, dopytać doradcę o wszelkie kwestie techniczne, przetestować szybkość i wszystkie funkcjonalności bankowości mobilnej Citi Handlowy.

– Jazdy na rowerze nie sposób nauczyć się z podręcznika. Podobnie mobilnego bankowania nie nauczymy klientów poprzez materiały informacyjne. Ale jeśli klient będzie mógł zobaczyć na własne oczy jak działa aplikacja Citi Mobile, czym różni się ona od wersji „lajt”. Wyjaśnić przy tym z doradcą wszelkie wątpliwości i wreszcie przetestować większość funkcjonalności i faktycznie zobaczyć jakie korzyści mogą mu one przynieść – wówczas nie ma wątpliwości, że liczba entuzjastów tego rozwiązania wzrośnie skokowo – tłumaczy Krzysztof Grzeszczuk, Dyrektor Biura Produktów Zdalnych i Nowych Technologii.

W 93 oddziałach Citi Handlowy z

naleźć można specjalne standy ze smartfonami. Na każdym z nich dostępne są Citi Mobile w wersji „lajt” oraz aplikacja mobilna Citi Mobile. Klienci mogą wiec przy wsparciu Ambasadorów Citi Mobile przyjrzeć się Citi Mobile i nauczyć  jak poruszać się w mobilnym banku Citi Handlowy. Zobaczyć ile czasu można zaoszczędzić wykorzystując do realizacji codziennych zadań finansowych właśnie Citi Mobile. Dowiedzieć co zrobić – krok po kroku –by ściągnąć na swój model telefonu aplikację Citi Mobile. A jeśli model telefonu na to nie pozwala to w jaki sposób skorzystać z wersji przeglądarkowej bankowości mobilnej. I co najważniejsze – klienci będą mieli także możliwość porozmawiać o bankowości mobilnej z Ambasadorami Citi Mobile w oddziałach.

– To wyjątkowa okazja do tego, by podzielić się swoimi wątpliwościami, zadać pytania dotyczące funkcjonowania aplikacji, ale także zwrócić uwagę na rzeczy, które Bank może jeszcze ulepszyć. Od początku Citi Mobile budujemy na dialogu z klientem. Ambasadorowie Citi Mobile w oddziałach, standy ze smartfonami to obok fanpage Citi Mobile na Facebooku kolejny element, który pomoże nam też jeszcze lepiej rozumieć potrzeby naszych klientów – dodaje Krzysztof Grzeszczuk.

Z bankowości mobilnej Citi Mobile skorzystało dotychczas ponad 130 tys. użytkowników. Citi Mobile działa od 2010 r. W ramach aplikacji wprowadzono takie funkcjonalności jak FotoKasa oraz Bump To Transfer. Pierwsza z nich polega na realizowaniu płatności poprzez skanowanie kodów 2D. Obecnie możliwość płacenia FotoKasą dostępna jest dla klientów UPC, Netia, PGNiG, TP SA, PTK Centertel (operatora sieci mobilnej Orange) – co w sumie daje łączną grupę kilku milionów klientów.

Rozwiązanie Bump To Transfer zostało stworzone w duchu „społecznościowym”. Pozwala na szybkie przesyłanie pieniędzy z konta jednego klienta Citi Handlowy na konto drugiego przez „stuknięcie się” telefonami.