Citi Handlowy uruchamia bankowość mobilną

Citi Handlowy udostępnia system bankowości internetowej Citibank Online w wersji mobilnej. To pierwszy etap realizacji projektu budowy mobilnej bankowości Citi Handlowy. Bank zapowiada, że jeszcze w tym roku zaprezentuje kolejne mobilne rozwiązane. Powstanie ono w oparciu o pomysły i sugestie użytkowników serwisu www.mojamobilnabankowosc.pl.

Najwyższa na rynku jakość świadczonych usług oraz innowacyjne podejście do bankowych rozwiązań to podstawowe filary nowej strategii Citi Handlowy. Dlatego, by jak najlepiej rozpoznać indywidualne potrzeby miłośników mobilnych rozwiązań kilka tygodni temu uruchomiliśmy portal społecznościowy MojaMobilnaBankowosc.pl, tłumaczy Adam Grabarczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Bankowości Mobilnej, Ta strona to źródło cennej wiedzy na temat mobilnej bankowości w Polsce i na świecie. Miejsce spotkań fanów innowacyjnych rozwiązań. To dla nas żywa inspiracja do opracowywania mobilnych usług. Liczymy, że wspólnie z uczestnikami naszej internetowej dyskusji uda nam się stworzyć przełomowe na polskim rynku produkty i usługi, dodaje.

 

6 maja 2010 roku Citi Handlowy przedstawił serwis Citi Mobile. Tym samym, bank dostosował swój internetowy system transakcyjny do przeglądarek telefonów komórkowych. Przejrzystość informacji i intuicyjny dostęp do kluczowych funkcjonalności wyróżniać mają serwis Citi Mobile spośród dostępnych na rynku tego typu rozwiązań. Dzięki uruchomieniu Citi Mobile klienci Citi Handlowy mogą teraz zarządzać swoim kontem oraz Kartą Kredytową Citibank bez ograniczeń – o dowolnej porze i z każdego miejsca. Wystarczy tylko telefon komórkowy z przeglądarką internetową i dostępem do Internetu.

 

Citi Mobile dostępny jest dla wszystkich klientów bankowości internetowej Citi Handlowy. Dla wygody klientów, bank zachował dotychczasowe zasady logowania. Klient korzysta z tej samej nazwy użytkownika i hasła, które używa do systemu Citibank Online. Działania realizowane na Citi Mobile zabezpieczana są przez szyfrowane połączenia protokołem SSL.

 

Witrynę MojaMobilnaBankowosc.pl bank uruchomił 24 marca 2009 roku. To specjalny serwis dla ludzi pasjonujących się tematyka mobilnej bankowości. Na www.mojamobilnabankowosc.pl znaleźć można informacje dotyczące wykorzystywania telefonów komórkowych do realizowania przelewów, autoryzowania wydatków i inwestowania pieniędzy znajdujących się na rachunku w banku. MojaMobilnaBankowosc.pl to jednak nie tylko baza wiedzy i pomysłów.

Dla miłośników mobilnych rozwiązań Citi Handlowy zorganizował także konkurs na najciekawszy pomysł na funkcjonalność, dzięki której telefon stałby się kompleksowym centrum obsługi finansów. Spośród blisko 500 zgłoszonych pomysłów kapituła konkursu wybierze 25 najciekawszych propozycji. Główne nagrody – telefony typu smartphone – trafią do autorów trzech najlepszych pomysłów. Twórczy pozostałych 22 wyróżnionych propozycji nagrodzeni zostaną kartą przedpłaconą z kwotą 500 zł. Wyniki zamkniętego 5 maja 2009 roku konkursu jury ogłosi już wkrótce.

 

Do 5 maja 2010 roku Citi Handlowy na stronie MojaMobilnaBankowość.pl występował anonimowo. Bank nie chciał ograniczać kreatywności miłośników mobilnej bankowości przez skojarzenia z konkretną marką. Dzisiaj strona MojaMobilnaBankowosc.pl dostępna jest także pod adresem Citimobile.pl. Znaleźć można tam teraz nie tylko informacje dotyczące szeroko pojętej tematyki bankowości mobilnej. Użytkownicy mogą także obejrzeć filmy instruktażowe jak korzystać z Citi Mobile. Mogą także pozostawić swoje opinie na temat serwisu oraz sugestie w jaki sposób swoje mobilne rozwiązania bank powinien udoskonalać.

 

Szczegółowe informacje na temat Citi Mobile i historii projektu „Moja mobilna bankowość” znaleźć można na www.citimobile.pl.

Źródło: Citi Handlowy