Citi Handlowy w kampanii „Pracujemy na Twoje konto”

Trwa kampania Citi Handlowy „Pracujemy na Twoje konto”, skierowana do klientów indywidualnych. Reklamy przedstawiające najważniejsze funkcjonalności konta CitiOne pojawiły się na  najbardziej popularnych polskich portalach oraz billboard’ach i cityligth’ach w największych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszy także specjalnie stworzona  aplikacja na Facebooku, na profilu Rabatowcy oraz reklamy w aplikacjach na tabletach i smartfonach.

Konto CitiOne jest jednym z najlepszych tego typu rachunków na rynku oferowanych klientom oczekującym od swojego banku więcej niż standardowej obsługi. Trwająca obecnie kampania ma na celu przybliżenie szerszej liczbie odbiorców innowacyjnych możliwości jakie oferuje nowoczesne konto osobiste, mówi Tomasz Pol szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi, Usługami Maklerskimi i Segmentami. Na bilboard’ach,  citylight’ach, portalach internetowych i specjalnie stworzonej  stronie internetowej  pojawiły się reklamy przedstawiające najważniejsze funkcjonalności konta CitiOne m.in.: bezpłatne bankomaty na całym świecie, możliwość dokonywania płatności za pomocą usługi FotoKasa, CitiPhone –całodobowy serwis telefoniczny oraz atrakcyjne rabaty z kartą do konta w ponad 1900 sklepach i punktach usługowych w całej Polsce.

Kampania promująca konto CitiOne jest realizowana wielopłaszczyznowo. Oprócz standardowych form reklamowych jak billboard’y, citylight’y, bannery internetowe, informacje o niej pojawiają się w aplikacjach na tabletach i smartfonach. Ponadto na profilu Rabatowcy, na portalu Facebook stworzono w ramach kampanii specjalną aplikację. Każdy użytkownik, który zdecyduje się z niej skorzystać, otrzymuje na start 5 000 wirtualnych złotych  do wykorzystania w  sklepach – partnerach programu rabatowego. Zaoszczędzone na rabatach pieniądze – to punkty, dzięki którym można wygrywać nagrody (np. notesy Moleskine, kartę prepaid). Aplikacja ma na celu zapoznanie użytkowników z możliwościami rachunku CitiOne.

Konto CitiOne to rachunek, adresowany do klientów o dochodach wyższych niż przeciętne (powyżej 5.000 zł netto lub średnie miesięczne saldo depozytowe na poziomie 15 000 zł). Produkt gwarantuje swoim posiadaczom szereg możliwości ułatwiających codzienne zarządzanie domowymi finansami. Dzięki usłudze CitiAlerts, użytkownik cyklicznie powiadamiany jest  SMSem bądź e-mailem o saldzie i transakcjach.

Dodatkowo posiadacz CitiOne oprócz karty do konta z funkcjonalnością PayPass, może zamówić innowacyjną naklejkę zbliżeniową na  telefon lub inny przedmiot, z którym się nie rozstaje. Posiada ona wszelkie funkcjonalności karty płatniczej PayPass, a więc można nią dokonywać codziennych transakcji. Wszyscy użytkownicy konta, posługujący się telefonami z systemem Android lub iOS,  mają możliwość korzystania z aplikacji bankowości mobilnej CitiMobile pozwalającej m.in. na korzystanie z usługi FotoKasa. Dzięki niej klienci mogą opłacać swoje rachunki np. w Netii, TP SA, UPC, PGNiG w prosty i nowoczesny sposób, wykorzystując wbudowane funkcje smartfonów (poprzez skanowanie kodów 2D zamieszczonych na fakturach partnerów).

Konto CitiOne oprócz bezprowizyjnych wypłat gotówki z bankomatów na całym świecie oraz całodobowego dostępu do konta, proponuje swoim użytkownikom także funkcjonalność Debetowej Karty Miejskiej. Karta miejska z funkcją płatniczą działa już we Wrocławiu, Łodzi, Warszawie i Trójmieście. Dzięki niej użytkownik nie tylko płaci za zakupy, ale także otrzymuje zniżkę na bilety okresowe.

Źródło: Citi Handlowy