Citi Handlowy wprowadza inteligentną weryfikację płatności dla klientów korporacyjnych

Citi Handlowy udostępnił klientom korporacyjnym narzędzie, które umożliwia inteligentną weryfikację płatności wychodzących. Citi Payment Outlier Detection (CPOD) wykorzystuje zaawansowane analizy, algorytmy i uczenie maszynowe do monitorowania i kontroli płatności firmy w czasie rzeczywistym. System nieustannie dokształca się i dzięki temu pozwala unikać błędów związanych z przetwarzaniem rosnącej liczby płatności w firmie.

Citi Handlowy

CPOD to innowacyjne narzędzie, które w dobie szybkich i licznych transakcji pomaga identyfikować te różniące się istotnie od wcześniejszych trendów. Generuje alerty, dzięki którym wyznaczony użytkownik może weryfikować nietypowe płatności w systemie bankowości elektronicznej CitiDirect BE. System stale się uczy – w oparciu o nowe dane i odpowiedzi klienta.

– Rozumiemy wyzwania, z którymi mierzą się nasi klienci. Zarządzanie ogromną liczbą transakcji oraz szybkie tempo prowadzenia rozliczeń to jedno z nich. Dlatego zaoferowaliśmy zautomatyzowane, precyzyjne i działające w czasie rzeczywistym rozwiązanie, które pozwoli naszym klientom ograniczyć błędy związane z płatnościami i będzie się rozwijało razem z nimi. Wspieramy naszych klientów w procesie digitalizacji i ekspansji zagranicznej. Koncentrujemy się na tym, aby technologia ułatwiała zarządzanie biznesem, skutecznie automatyzując funkcje kontrolne i tworząc bezpieczną przestrzeń dla dalszego rozwoju firmy – mówi Magdalena Laskowska, Dyrektor w Treasury and Trade Solutions, Citi Handlowy.

Z usługi Citi Payment Outlier Detection mogą skorzystać wszyscy klienci korporacyjni Citi Handlowy. Wdrożenie CPOD u klienta może nastąpić najpierw w trybie offline, tak, aby system mógł skalibrować parametry płatności, które powinny być raportowane jako płatności nietypowe, a użytkownik poznać właściwości i funkcjonalności narzędzia. Po przejściu w tryb online CPOD aktywnie wstrzymuje realizację nietypowych transakcji, generując powiadomienia do użytkownika, który zatwierdza lub odrzuca transakcje. Rozwiązanie Citi Payment Outlier Detection może wspierać płatności inicjowane poprzez CitiConnect i CitiDirect BE.

Citi Payment Outlier Detection to kolejne przełomowe rozwiązanie technologiczne Citi Handlowy dla firm, które chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi płatnościami. W zeszłym roku bank wdrożył narzędzie Citi Payment Insights, dzięki któremu monitorowanie przepływów finansowych i zarządzanie nimi w skali globalnej jest tak proste, jak śledzenie przesyłki kurierskiej.

Citi Payment Outlier Detection to rozwiązanie stworzone i rozwijane w Citi Innovation Lab w Dublinie, jednym z centrów innowacji Citi przy udziale kilkudziesięciu klientów banku. Wyróżnione nagrodą TMI Awards for Innovation & Excellence 2018 w kategorii Solution Innovation, zostało wdrożone w ponad 80 krajach, w których działa grupa Citi.

Źródło: Citi Handlowy