Citi Handlowy wprowadza usługę Citibank Global Wallet, czyli automatyczne rozliczenie płatności w walutach obcych

Citi Handlowy udostępnił posiadaczom kart debetowych usługę Citibank Global Wallet, która umożliwia dokonywanie płatności w walutach obcych bez ponoszenia kosztów przewalutowania. System automatycznie rozpoznaje walutę transakcji i pobiera środki z właściwego konta walutowego.

Citi Handlowy

Citibank Global Wallet to serwis, który umożliwia zakupy w wybranych walutach – USD, EUR, GBP + PLN – za granicą lub przez Internet oraz wypłaty gotówki z bankomatów bez dodatkowych kosztów przewalutowania. System rozpoznaje walutę i na podstawie waluty transakcji wybiera subkonto walutowe, z którego rozliczana się transakcja.

Serwis Citibank Global Wallet został udostępniony klientom indywidualnym – posiadaczom kart debetowych Citi – i może być aktywowany w aplikacji Citi Mobile. Po jednorazowym aktywowaniu usługa działa automatycznie – rozpoznaje, w jakiej walucie rozliczy się płatność. Jeśli na koncie w walucie transakcji nie ma środków, płatność zostanie dokonana z rachunku domyślnego, do którego podpięta jest karta debetowa. Klient może sam wybrać, które jego konto będzie kontem domyślnym – jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.

Transakcji bez przewalutowania można dokonać w 4 walutach: złote polskie (PLN), dolary amerykańskie (USD), euro (EUR) i funty brytyjskie (GBP), o ile klient posiada konta w tych walutach. Rachunki walutowe można otworzyć samodzielnie w serwisie bankowości elektronicznej Citibank Online.

Usługę Citibank Global Wallet może aktywować klient, który jest posiadaczem lub współposiadaczem konta osobistego w Citi Handlowy, ma jedno lub więcej subkont walutowych, ma aktywną kartę debetową do konta oraz aktywował aplikację Citi Mobile.

Źródło: Citi Handlowy