Zysk operacyjny w trzecim kwartale wzrósł o 26% (do 229 milionów wobec 182 milionów w III kwartale 2006), wynik brutto o 25% (do 229 milionów wobec 183 milionów w III kwartale 2006). Poprawiły się także wskaźniki efektywności – ROE z 12,7% na koniec trzeciego kwartału 2006 do 15,9% na koniec trzeciego kwartału 2007. Wzrostowi przychodów towarzyszło utrzymanie kosztów pod kontrolą – w trzecim kwartale koszty wzrosły tylko o 4%. Po trzech kwartałach narastająco zysk netto wzrósł o 26 procent.
Dobre wyniki trzeciego kwartału są efektem przyjętej strategii, w której podstawowe priorytety to wzrost efektywności, satysfakcja klienta i innowacyjne i prestiżowe produkty dla klientów. Sukcesem po stronie korporacyjnej okazała się Platforma OnLineTrading (platforma internetowa do transakcji wymiany walutowej). Dzięki wykorzystaniu tego narzędzia bank pozyskał blisko połowę z ponad 200 klientów, którzy rozpoczęli współpracę z bankiem w III kwartale. Ponadto, Citi Handlowy udostepnił klientom swoją sieć do płatności masowych (Unikasa) dla opłacania transakcji w internecie oraz wprowadził pierwszą na rynku kartę do wypłat odszkodowań komunikacyjnych. Dzięki poszerzeniu funkcjonalności oddziałów detalicznych liczba oddziałów obsługujących klientów korporacyjnych wzrosła o 68 jednostek i wynosi obecnie 120 oddziałów.
Po stronie detalicznej bank utrzymał pozycję lidera w obszarze kart kredytowych. Był to najlepszy w historii banku kwartał pod względem liczby wydanych kart, w tym programów kart partnerskich – 25 tysięcy nowych kart Citibank-LOT i Citibank-PLUS. Citi Handlowy wprowadził w trzecim kwartale pierwszą globalną strategię dla Polaków za granicą i ich bliskich w Polsce. W pierwszym etapie realizacji tej strategii, uruchomiono bezpłatne i natychmiastowe przelewy z ośmiu krajów do Polski oraz kompleksową ofertę produktów i usług dla Polaków w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.