Citi Handlowy z potrójną gwarancją jakości

Citi Handlowy trafia do czołówki instytucji finansowych w kraju pod względem wdrożonych standardów w dziedzinie jakości. Bank jest jedyną firmą w Polsce, która posiada potrójną certyfikację. Do posiadanych już dwóch międzynarodowych certyfikatów ISO 27001 w zakresie bezpieczeństwa oraz BS 25999 dotyczącego ciągłości biznesu dołączył kolejny – ISO 20000 w zakresie zarządzania usługami IT.

Otrzymany certyfikat ISO20000 dla Citi Handlowy i spółek Citi w Polsce obejmuje usługi IT świadczone zarówno przez Citi Handlowy, jak i spółki Citi działające w Polsce. Jak podkreśla Anna Skubis, szef Pionu: „- Certyfikacja świadczy, że nasze środowisko informatyczne, a tym samym oferowane przez nasz Bank produkty i usługi są bardzo dobrze zarządzane. Jest to sygnał dla naszych klientów, że stale ulepszamy wewnętrzne procedury i zabezpieczenia w odpowiedzi na zaufanie, jakim nas obdarzyli powierzając swoje pieniądze.”

Artur Wach, Dyrektor ds. Bezpieczeństwa Informacji dodaje, że „Norma ISO 20000 dla Systemu Zarządzania Usługami IT oznacza dla naszych klientów, zapewnienie wysokiej jakości, dostępności i bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz efektywnego wsparcia przy wdrażaniu zmian IT. Przyznany certyfikat potwierdza, że działania w środowisku informatycznym Banku, są planowane, wdrażane i monitorowane zgodnie z najlepszymi praktykami rynku IT na całym świecie.”

Citi Handlowy otrzymał od BSI Management Systems Polska Sp. z o.o. akredytowany przez itSMF (IT Service Management Forum) certyfikat ISO20000 w zakresie zarządzania usługami IT. Certyfikat obejmuje usługi IT świadczone zarówno przez Citi Handlowy, jak i spółki Citi w Polsce. Norma ISO20000 jest międzynarodową normą dotyczącą zarządzania usługami IT, mającą na celu ciągłe zwiększanie jakości świadczonych usług.

Źródło: Citi Handlowy