Citi Mobile także na BlackBerry

Citi Mobile wprowadza kolejne zmiany, teraz z aplikacji bankowości mobilnej Citi Handlowy mogą korzystać także użytkownicy telefonów BlackBerry. Jednocześnie bank udoskonala aplikację Citi Mobile. Szybsze logowanie oraz nowy, odświeżony interfejs to grudniowe nowości w Citi Mobile.

Citi Mobile to innowacja, która od początku tworzona jest w oparciu o wskazania i opinie klientów. To w odpowiedzi na ich potrzeby właśnie udoskonalamy naszą bankowość mobilną o możliwość szybkiego logowania. Podobnie, zmiany które wprowadzamy w samym interfejsie – czasem wydawać by się mogły czysto estetyczne i dyskretne – znacząco według klientów usprawniają proces poruszania się po aplikacji Citi Mobile. No i wreszcie – długo oczekiwana możliwość korzystania z Citi Mobile także na telefonach BlackBerry, tłumaczy Krzysztof Grzeszczuk, Dyrektor Biura Produktów Zdalnych i Nowych Technologii.

Od 6 grudnia z aplikacji bankowości mobilnej Citi Handlowy korzystać mogą użytkownicy telefonów BlackBerry. Dotychczas Citi Mobile dostępne było tylko dla telefonów z systemem operacyjnym iOS i Android oraz w wersji „lajt”.

Jednocześnie bank odświeżył interfejs Citi Mobile. Nowy interfejs, spójny z granatową odsłoną głównej strony banku, jest znacznie bardziej intuicyjny. Przygotowany w oparciu o badania typu eye-trackingma być bardziej przyjazny klientowi. Teraz Citi Mobile pozwala dodatkowo także na zapamiętywanie wprowadzonej podczas logowania nazwy użytkownika, dzięki czemu klienci do bankowości mobilnej mogą zalogować się znacznie szybciej.

Z bankowości mobilnej Citi Mobile skorzystało dotychczas ponad 100 tys. użytkowników. O rosnącej popularności bankowości mobilnej Citi Handlowy świadczy także rosnąca liczba fanów Citi Mobile na Facebooku. Dzisiaj to już ponad 55 tysięcy tzw. likersów. Tym samym fanpage Citi Mobile pozostaje jednym z najbardziej popularnych bankowych profili na Facebooku.

Citi Mobile działa od 2010 r. W ramach aplikacji wprowadzono takie funkcjonalności jak FotoKasa oraz Bump To Transfer. Pierwsza z nich polega na realizowaniu płatności poprzez skanowanie kodów 2D. Obecnie możliwość płacenia FotoKasą dostępna jest dla klientów UPC, Netia, PGNiG, TP SA, PTK Centertel (operatora sieci mobilnej Orange) – co w sumie daje łączną grupę kilku milionów klientów. Od połowy roku za pomocą FotoKasy można realizować opłaty za przejazdy taksówkami warszawskiej korporacji MPT. Jak realizować płatności za pomocą FotoKasy pokazuje film na kanale Citi Handlowy: http://www.youtube.com/watch?v=QTjZmeI-Fd4

Rozwiązanie Bump To Transfer zostało stworzone w duchu „społecznościowym”. Pozwala na szybkie przesyłanie pieniędzy z konta jednego klienta Citi Handlowy na konto drugiego przez „stuknięcie się” telefonami. Jak korzystać z aplikacji Bump To Transfer mozna zobaczyć na instruktażowym filmie na kanale Citi Handlowy na Youtube.com: http://www.youtube.com/watch?v=6uzHusNZsqs

Więcej informacji na temat bankowości mobilnej Citi Mobile można znaleźć na stronie www.citimobile.pl oraz na profilu Citi Mobile PL na Facebook.