Według Citi, to jedyny w tej chwili system pozwalający na transfer środków w czasie rzeczywistym i bezpośrednio między dwoma rachunkami bankowymi.
Klienci banku, uczestniczący w programie pilotażowym, aktywując tę mobilną usługę, będą mogli sprawdzić stan konta i ustawiać parametry płatności. Poprzez przeglądarkę internetową, wiadomości tekstowe lub specjalne oprogramowanie, użytkownicy mogą wysyłać i otrzymywać przelewy. Cała procedura wymaga jedynie podania numeru telefonu nadawcy i odbiorcy. Zwiększy to szybkość wykonywania transferów, prostotę tej czynności, a także pozwoli na płatności z dowolnego miejsca pobytu.
Katarzyna Kowalczyk
Bankier.pl
Artykuł pochodzi z archiwalnego numeru Przeglądu Finansowego Bankier.pl.
Chcesz otrzymywać aktualne informacje, nowe wywiady oraz podsumowanie najważniejszych wydarzeń mijającego tygodnia ze świata finansów?
Zapisz się na bezpłatną subskrypcję Przeglądu Finansowego Bankier.pl, by w każdy poniedziałek otrzymywać najnowszy numer naszego tygodnika.
Zapraszamy na http://www.bankier.pl/przeglad/! |