Citi pierwszy w rankingu miesięcznika Euromoney

Citi otrzymał nagrodę miesięcznika Euromoney dla Najlepszego Banku Globalnego 2015 roku. Jak podkreśliła kapituła konkursu przyznana nagroda to wyróżnienie dla tych instytucji finansowych, których praktyki są wzorcowe. Citi Handlowy konsekwentnie praktyki te realizuje zarówno w zakresie obsługi klientów korporacyjnych jak i klientów indywidualnych.


Cieszę się, że Citi Handlowy dzięki swojej codziennej współpracy z setkami największych międzynarodowych firm może przyczyniać się do tego światowego sukcesu – podkreślił  Jacek Czerniak, Dyrektor Zarządzający Departamentu Klientów Globalnych Citi Handlowy omawiajac rolę Polski i wkład klientów w sukces Banku. – To właśnie współpraca z takimi klientami uczy nas i motywuje do rozwoju globalnych rozwiązań finansowych. Od lat Citi w Polsce konsekwentnie wspiera ekspansję zagraniczną przedsiębiorstw.


Zbudowaliśmy program Emerging Market Champions, w ramach którego wspieramy zagranicznych i polskich czempionów. Nadal chcemy wspierać rozwój firm, pomagać zdobywać nowe rynki, ale też być wiarygodnym partnerem dla realizacji i zarzadzania codziennymi finansami międzynarodowych biznesów.

Tytuł Najlepszego Banku Globalnego to istotne wyróżnienie z perspektywy wielu naszych klientów. Doceniają oni współprace z Citi Handlowy właśnie dzięki tym elementom oferty, który pomagają im realizować ich międzynarodowe aspiracje. Jesteśmy dobrym partnerem do podróży po świecie, dla realizacji międzynarodowych ambicji wielu przedsiębiorców oraz dla ekspertów, którzy dzisiaj pracują w Polsce. Konkurencyjne kursy walut, rozwiązania pozwalająca unikać kosztów przewalutowań przy płaceniu za granicą, karta kredytowa dla podróżujących, programy zniżek dostępnych na całym świecie czy też właśnie wprowadzone wielowalutowe bankomaty-wpłatomaty to te rzeczy, które decydują o naszej przewadze w kontekście „globalnej bankowości”,dodaje Tomasz Pol, Szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi.