Terri Gerosa, dyrektor zarządzająca Citi Service Center Poland, została wybrana najlepszym menadżerem centrum usług biznesowych w 2015 roku, w 4 edycji konkursu CEE Shared Services and Outsorcing Awards. Uroczysta gala, podczas której wręczono tegoroczne nagrody odbyła się 4 lutego 2016 roku.
To kolejne wyróżnienie potwierdzające pozycję CSC Poland w branży – obok tytułu najlepszego centrum usług biznesowych przyznanego dwa lata temu i nagrody Top Employer Polska zdobywanej w latach 2010 – 2015.
CEE Shared Services and Outsorcing Awards to nagrody wręczane przez branżę outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i centrów usług wspólnych (SSC): osobom, firmom oraz miastom. W tym roku kapituła wyróżniła 26 osób i podmiotów z grona 179 nominowanych.
Jestem bardzo dumna z otrzymanej nagrody. Wyróżnienie dla najlepszego menadżera w branży odebrałam w imieniu wszystkich pracowników Citi Service Center Poland, którzy od 10 lat świadczą najwyższej jakości usługi i wspierają globalnych klientów Citi w swojej codzienniej pracy. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat zwiększyliśmy zatrudnienie z poziomu 1000 do ponad 3800 pracowników. Rozszerzyliśmy zakres świadczonych usług oraz niemal podwoiliśmy grono krajów, które obsługujemy. – powiedziała Terri Gerosa, dyrektor zarządzająca Citi Service Center Poland.
Citi Service Center Poland zostało nominowane w trzech kategoriach: menadżer centrum usług biznesowych roku (Business Centre Manager of the Year – Shared Services), najlepszy pracodawca roku w obszarze usług biznesowych w Polsce (Best Employer of the Year – Shared Services – Poland) oraz najlepszy przykład współpracy akademicko-biznesowej (Best University-Business cooperation of the Year).
Drugie bliźniacze centrum usług Citi zlokalizowane na Węgrzech zostało nominane w kategorii najlepszy pracodawca roku w obszarze usług biznesowych w rejonie CEE (Best Employer of the Year – Shared Services – CEE).
Terri Gerosa jest dyrektorem zarządzającym Citi Service Center Poland od marca 2013 roku. Z Citi związana jest od 1998 roku. Początkowo pracowała w oddziale znajdującym się w szwajcarskim Lugano, następnie w Genewie. Przed przyjazdem do Polski, zarządzała jednostką odpowiedzialną za operacje w obszarze private bank w rejonie EMEA. Terri ukończyła literaturę angielską na Harvard University oraz studia MBA na Georgetown University.
CSC Poland powstało z myślą o utworzeniu sieci centrów serwisowych świadczących wysokiej jakości usługi podmiotom z grupy Citi. Obsługuje ponad 90 krajów z Europy, Azji, Afryki, Australii i obu Ameryk, zatrudnia ponad 3800 osób.