Citi Service Center Poland z tytułem najlepszego centrum usług finansowych w Polsce

Citi zostało laureatem piątej edycji konkursu CEE Shared Services And Outsourcing Awards, którego celem jest wyróżnienie najlepszych firm w sektorze centrów outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i centrów usług wspólnych (SSC) w regionie. Centrum Citi wygrało w kategorii najlepsze centrum usług finansowych w Polsce (Shared Services Firm of the Year – Global Financial Service Center of the Year – Poland). Citi Service Center Poland to jeden z największych tego typu zespołów Citi w regionie EMEA – obecny w Polsce od 2005 roku z ponad 4 tysiącami zatrudnionych.


Iwona Dudzińska, która zarządza działalnością centrów Citi w Warszawie i Olsztynie komentowała przyznanie nagrody: – Bardzo cieszy mnie, że zaczynamy nowy rok pod znakiem pozytywnych wiadomości dla naszego zespołu. Nasze centrum usług Citi w Polsce jest jednym z największych, najbardziej dynamicznych i najprężniej rozwijających się firm tego sektora w Polsce. Kilka tysięcy naszych pracowników świadczy kilkadziesiąt rodzajów profesjonalnych usług, od AML przez IT czy IS po bardziej skomplikowane, na rzecz klientów w 95 krajach. To właśnie dzięki kompetencjom i zaangażowaniu naszych pracowników zapewniamy najwyższy poziom usług klientom na całym świecie.


Zwycięzcy CEE Outsourcing and Shared Services Award zostali wyłonieni spośród 177 nominacji. Wyboru dokonało jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele firm z sektora centrów outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i centrów usług wspólnych (SSC) w Europie Środkowo-Wschodniej. Nagrody były przyznawanie w 24 kategoriach. Więcej o konkursie: http://ceeoutsourcingawards.com/

Citi Service Center Poland oferuje szereg pozycji zarówno dla studentów i świeżo upieczonych absolwentów, jak również specjalistów zainteresowanych rozwojem w dużej, międzynarodowej organizacji – więcej o rmożliwościach rozwoju w CSC Poland na kanale youtube (film uruchamia się po kliknięciu).W CSC Poland można znaleźć pracę w ramach obszarów takich jak AML, Securities Services Operations , innych operacji bankowych czy IT. Z ponad 500 managerów CSC Poland aż 241 to kobiety. Filozofię różnorodności i rozwoju odzwierciedla także szeroka oferta grup networkingowych jak Citi Women czy Women in Technology oraz udział w inicjatywach zewnętrznych typu LeadersIN Fundacji Vital Voices.

Różnorodność jest charakterystycznym elementem CSC Poland – międzynarodowy klimat organizacji tworzą pracownicy, z których co dziesiąty jest obcokrajowcem, jak i specyfika wykonywanej pracy świadczonej w 27 językach dla klientów w ponad 90 krajach świata.

Dobrym początkiem kariery w CSC Poland dla wielu pracowników okazał się program praktyk letnich, a także programy rozwojowe. Program Praktyk Letnich skierowany jest do studentów, którzy chcieliby poznać organizację i nabrać pierwszego doświadczenia zawodowego. Programy Rozwojowe różnią się od praktyk czasem trwania oraz specyfiką – w ich ramach odbywane są dłuższe rotacje, dające uczestnikom nie tylko szeroką wiedzę o danym obszarze, ale i szansę realizacji ambitnych projektów z możliwością dalszego rozwoju na ścieżce eksperckiej bądź menedżerskiej.