Citi Service Center Polska najlepszym centrum usług biznesowych w Europie Środkowo Wschodniej

Podczas uroczystej gali CEE Outsourcing and Shared Services Award zostali zaprezentowani zwycięzcy konkursu na najlepsze firmy z sektora outsourcingu procesów biznesowych. Wyróżnienie dla najlepszego centrum usług w Europie Środkowo Wschodniej w 2013 roku przyznano Citi Service Center Polska.

– To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, będące kolejnym potwierdzeniem rosnącej roli usług biznesowych w Polsce. Wysoka jakość usług oferowana przez polskich specjalistów spowodowała, stały napływ firm do tego regionu Europy. Również Citi Service Center Poland stało się jednym z kluczowych punktów na mapie świata Citi, Aktualnie świadczymy usługi dla klientów Citigroup z ponad 60 krajów świata – mówi Terri Gerosa, szefowa Citi Service Center Polska. – Działamy na polskim rynku już od 2005 roku i nasza działalność rozwija się w bardzo szybkim tempie. Skalę naszych działań obrazuję, że obecnie świadczymy ponad 100 różnorodnych i coraz bardziej zaawansowanych serwisów wspierając grupę Citi zarówno w obszarze działalności korporacyjnej jak i detalicznej – dodaje Terri Gerosa.

Citi Service Center Poland zatrudnia obecnie ponad 2500 pracowników na stanowiskach analitycznych, eksperckich i menadżerskich. Głównymi obszarami działalności spółki są m.in.: przeciwdziałanie praniu pieniędzy, obsługa operacji bankowych, papierów wartościowych i funduszy inwestycyjnych, różnorakie funkcje kontrolne oraz globalna obsługa infrastruktury teleinformatycznej Citi.

Zwycięzcy CEE Outsourcing and Shared Services Award zostali wyłonieni spośród 140 nominacji. Wyboru dokonało jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele branży usług biznesowych działających w Europie Środkowo-Wschodniej. Nagrody były przyznawanie w trzech kategoriach: Miasta, Firmy i Zarządzanie Personelem.

Citi Service Center Poland