Citi Handlowy uruchamia program Citi Specials, który pod jednym parasolem zgromadzi wszystkie dotychczasowe programy rabatowe i lojalnościowe banku. Na nowej platformie rabatów pomoże szukać chatbot.
Platforma Citi Specials (www.citihandlowy.pl/citispecials) będzie oparta o trzy filary: Rabaty, Nagrody i Niespodzianki. W ramach sekcji Rabaty klienci zyskają dostęp do zniżek w takich kategoriach jak: zakupy, restauracje, podróże, sport i zdrowie, sztuka i rozrywka oraz gorące oferty. Nowością będzie możliwość rezerwowania wycieczek z rabatem bezpośrednio ze strony programu. W nowej odsłonie oferta zniżek w restauracjach będzie dostępna dla wszystkich klientów banku – do końca roku obejmie 100 restauracji w całym kraju.
W sekcji Nagrody klienci będą mogli wymieniać swoje punkty na nagrody w ramach programów punktowych dostępnych dziś dla kart kredytowych Mastercard World, Premier Miles i BP. Wkrótce pojawi się tam też program Priceless Specials oferowany przez Mastercarda.
Z kolei Niespodziankami będą dodatkowe bonusy. na przykład na start programu klienci posiadający karty debetowe i kredytowe zyskają dodatkowe zniżki u takich partnerów jak: H&M i DUKA, Empik, Link 4, Moliera 2 i Miloo.
W najbliższym czasie na nowej platformie Citi Specials oraz na powiązanym profilu na Facebooku pojawi się też chatbot, który za pomocą Messengera będzie pomagał wyszukiwać rabaty i nagrody. Mechanizm pozwoli szybko odnaleźć na przykład określoną markę w danej kategorii czy lokalizacji.
– Chcemy wykorzystać aplikację, która dla wielu naszych klientów jest już podstawowym kanałem codziennej komunikacji – Facebook Messenger – aby jeszcze bardziej uprościć dotarcie do informacji o rabatach, bez konieczności wyszukiwania informacji w sieci – mówi Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów. – Już obecnie nasi klienci korzystają z Messengera na naszym profilu do zapytań serwisowych – chcemy ten zakres stale poszerzać, aby oferować kompleksowe doświadczenie z bankowania z nami – dodaje.
Z moich informacji wynika, że uruchomienie chatbotów rozważają Bank Millennium, BGŻ BNP Paribas, BZ WBK i ING. Obecnie jedynym bankiem, który oferuje takie rozwiązanie jest Credit Agricole. Za pośrednictwem Messengera można porozmawiać z chatbotem KrEdytką.