Citibank Handlowy razem z easygo.pl

Citibank Handlowy wspólnie z portalem turystycznym easygo.pl przygotował specjalny serwis finansowy http://www.easygo.pl/citibank.html . Główny nacisk położono na informacje i produkty wspierające każdego podróżnika podczas jego wakacyjnych wyjazdów.

Serwis bankowy podzielony jest na kilka sekcji tematycznych. Każda z nich zawiera informacje o wybranym produkcie, jego przydatności w podróży i listę formularzy. Korzystając z prostych linków można w wygodnym trybie zadać pytanie konsultantom banku lub złożyć wniosek online o dany produkt finansowy. Już teraz można nie wychodząc z domu założyć konto osobiste, skalkulować, wyliczyć i wystąpić o szybki kredyt potrzebny na realizacje naszych marzeń lub złożyć wniosek o wydanie karty kredytowej. Dodatkowo można zapoznać się z dostępnymi w banku produktami inwestycyjnymi lub ofertą CitiGold Wealth Management dla najbardziej wymagających klientów oraz najnowszą promocyjną ofertą banku.

Serwis finansowy to od dziś stały element portalu easygo.pl. Do jego zasobów kierować będą różnorodne linki umieszczone na każdej pojedynczej stronie całego portalu. Dodatkowo, opracowane narzędzie ułatwi podejmowanie decyzji o chęci pozyskania wybranego produktu finansowego na kilku etapach przeglądania i rezerwowania oferty turystycznej.

Od początku współpracy partnerzy przygotowali też specjalną akcję promocyjną. – Każdy klient płacący za wyjazd w easygo.pl Kartą Kredytową Citibank otrzyma od naszego turystycznego partnera rabat w wysokości 5% ceny wybranej przez siebie imprezy – wyjaśnia szczegóły Michał Skowroński, kierownik ds. programów partnerskich w Citibank Handlowy.

Wyjazdy urlopowe sprzedawane w Internecie to według różnych źródeł od 2 do 4% całego rynku turystycznego w Polsce. Jego wartość rośnie jednak każdego roku. Najwięksi gracze notują 100 – 150% wzrost obsłużonych klientów, a co za tym idzie także generowanych przychodów. Średnia wartość dokonywanej w chwili obecnej rezerwacji wakacyjnej online to 4200 złotych.

easygo.pl i Citibank Handlowy już teraz zapowiadają poszerzanie zakresu serwisu i nowe akcje promocyjne dla swoich klientów.