Citibank Handlowy wydał 115 tys. kart przedpłaconych

Większość wydanych przez Citibank Handlowy kart pre-paid dla firm to karty typu lojalnościowego lub elektroniczne bony towarowe. Karty przedpłacone wykorzystywane są przez Klientów Banku jako nagrody w organizowanych przez nich programach lojalnościowych, służą motywowaniu sprzedawców lub są elementem zachęcającym do kupna produktów danej Firmy.

Ponad 80 Klientów instytucjonalnych Banku wykorzystało karty przedpłacone w programów lojalnościowych lub skorzystało z opcji elektronicznego bonu towarowego. Są wśród nich takie instytucje jak Amica Wronki, Carlsberg Okocim, Nestle Polska, Polfa Kutno S.A., ICI Polska Sp. z o.o., Electrolux Poland Sp. z o.o., Bosch-Siemens, British American Tobacco Polska, General Motors/Opel, Śnieżka S.A., JVC Poland, Pekaes Multi-Spedytor.

„Od momentu wprowadzenia kart prepaid dla firm obserwujemy rosnące zainteresowanie naszych Klientów tym produktem. Wynika to z możliwości wykorzystania kart do różnych celów np. marketingowych, sprzedażowych czy kadrowych”, mówi Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, dyrektor zarządzający Pionu Bankowości Transakcyjnej w Citibank Handlowy. „Karty przedpłacone to dla Klienta produkt bardzo elastyczny i wygodny w zarządzaniu. Ich wprowadzenie umożliwia firmom zastosowanie bardziej atrakcyjnych i nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą im zwiększyć skuteczność działań konkurencyjnych na rynku”.

Citibank Handlowy oferuje firmom trzy typy kart przedpłaconych: karty lojalnościowe, karty promocyjne oraz Elektroniczne Bony Towarowe. Karty przedpłacone mogą być wykorzystywane do zakupów w ponad 70 tys. punktów handlowo-usługowych oraz do wypłaty gotówki z bankomatów.

Klient Banku określa liczbę kart przedpłaconych jaką chce wydać, sposób ich zasilania i dystrybucji, a także ostateczny wzór graficzny karty. Citibank Handlowy wydaje przedpłacone karty Visa Electron dla przedsiębiorstw z rocznym, dwuletnim lub trzyletnim okresem ważności.