Od kwietnia klienci korporacyjni Citi Handlowy mogą korzystać z CitiDirect Mobile – mobilnej wersji bankowości dla dużych firm. W drugim półroczu bank udostępnił system obsługi finansowej za pośrednictwem jednego logowania – CitiDirect EB.
Pod nazwą CitiDirect EB kryje się kompleksowa platforma bankowości elektronicznej, gdzie z użyciem hasła generowanego tokenem logujemy się zarówno do konta firmowego, jak i modułu dedykowanego produktom finansowania i obsługi handlu – CitiTrade Portal. W ten sposób firmy i korporacje obsługiwane przez bank zyskują łatwy i wygodny sposób zarządzania swoimi środkami za pośrednictwem najnowszych technologii.
Platforma CitiDirect EB pozwala na bieżący dostęp do danych o transakcjach. Proces obsługi znacząco się uprościł i został maksykalnie zindywidualizowany – użytkownik określa sam kształt strony głównej czy zakres raportów (za jaki okres, jakie rachunki, jakie firmy).
Co ważne CitiDirect EB jest dostępny on-line i nie wymaga instalacji ani dodatkowego oprogramowania. Ponadto można skorzystać z systemu za pośrednictwem urządzeń mobilnych (z aplikacją Android, iOS, Blackberry, Widows Mobile, Symbian) przez CitiDirect Mobile. Więcej o CitiDirect EB w filmie na bankowym kanale youtube.
Katarzyna Bajerowska, dyrektor Centrum Produktów Zarządzania Środkami Finansowymi i Finansowania Handlu powiedziała: „Bank ma silną pozycję w obszarze rozwiązań dla firm i przedsiębiorstw. Taką pozycję buduje się latami. Kluczem do sukcesu jest wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i dostarczanie im intuicyjnych rozwiązań. Obecny rozwój technologii w połączeniu z globalnym know-how grupy Citi pozwala nam opracowywać właśnie takie propozycje, czego CitiDirect EB jest świetnym przykładem.”
Magdalena Laskowska, dyrektor Departamentu Finansowania Handlu Citi Handlowy zwróciła uwagę na inny aspekt: „Nasza oferta faktoringowa jest bardzo bogata i szczególnie ceniona przez klientów. Poszliśmy więc krok dalej i dla większej wygody korzystających z tej drogi finansowania handlu firm uruchomilismy elektroniczną platformę CitiTrade Portal. W ten sposób proces staje się jeszcze prostszy i szybszy. Jestem pewna, że nasi klienci docenią tę zmianę. ”
W ramach CitiDirect EB możliwe jest także zarządzanie płynnością przedsiębiorstwa – dedykowany moduł CitiTrade Portal pozwala realizować zobowiązania w ramach faktoringu odwróconego. Tym, co wyróżnia platformę banku na tle rynku jest prekalkulacja kosztów realizacji wniosku przed jego złożeniem. Wart uwagi jest również system alertów sms i powiadomień – bank jako jedyny na rynku oferuje bezpłatnie ich nieograniczoną liczbę i pozwala klientowi zdefiniować jakie zdarzenia mają podlegać monitorowaniu, w jakich godzinach i na jaki adres mail bądź numer telefonu mają wpływać.
Po zalogowaniu do systemu CitiTrade Portal należy wprowadzić dane o fakturach. Klient ma możliwość manualnego wpisania danych lub importu danych z pliku. Co ważne, klient sam może zdefiniować format wczytywanego pliku. Citi Trade daje możliwość bieżącej kontroli dostępnych limitów oraz kosztów, z jakimi wiąże się realizacja wniosku. Po udzieleniu finansowania platforma daje szeroki dostęp do informacji zwrotnej poprzez bieżące statusy, raporty o zakresie danych definiowanych przez klienta oraz powiadomienia w formie alertów na platformie, sms-ów oraz maili. Więcej w filmie na bankowym kanale youtube.pl.
Źródło: Citi Handlowy