City FMCG – pierwsza kampania reklamowa z wykorzystaniem sieci

Sieć dedykowana City FMCG to najnowszy produkt outdoorowy firmy Clear Channel Poland. Sieć tworzy 600 powierzchni citylightów Clear Channel Poland w 10 głównych aglomeracjach, zlokalizowanych w pobliżu ponad 300 kluczowych punktów sprzedaży. City FMCG zapewnia skuteczne i bezpośrednie dotarcie z reklamą do kupujących produkty FMCG w dużych miastach.

Jesteśmy zadowoleni, że reklamodawcy przyjęli nowy produkt z tak dużym zainteresowaniem. Reklama outdoorowa umiejscowiona w bezpośredniej bliskości sieci handlowych oraz na trasach dojazdowych do kluczowych punktów sprzedaży jest medium, które najefektywniej działa na klientów tuż przed wizytą w sklepie. Ponad 90% klientów zapamiętuje reklamę widzianą na nośnikach outdoorowych na 30 minut przed dokonaniem zakupów
.- mówi Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Sieć City FMCG powstała w oparciu o przeprowadzoną przez Acxiom Polska staranną analizę otoczenia nośników citylight Clear Channel Poland w największych aglomeracjach Polski. Do sieci wybrano wyłącznie nośniki usytuowane przy kluczowych punktach sprzedaży takich jak: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, hale cash&cary oraz inne sklepy o dużym znaczeniu lokalnym.

Lokalizacje wybrane do sieci spełniają co najmniej jedno z dwóch kluczowych kryteriów:

1. położenie nośnika w bezpośrednim otoczeniu punktu sprzedaży w promieniu maksymalnie 150 metrów
2. usytuowanie nośnika przy głównej trasie dojazdowej do marketu w odległości nie większej niż 1.000 metrów od punktu sprzedaży (dotyczy wyłącznie: hipermarketów, supermarketów zlokalizowanych w centrach handlowych oraz hal cash&carry).