Clear Channel Poland umacnia pozycję w segmencie reklamy w punktach sprzedaży

Założona w 2003 roku firma Mensa Sp. z o.o specjalizuje się w rozwoju nośników reklamowych bezpośrednio w miejscach sprzedaży w sieciach handlowych. Firma współpracuje długofalowo w tym zakresie z sieciami Kaufland oraz Lidl.

W ramach współpracy na terenie wszystkich sklepów sieci Kaufland (aktualnie 78 placówek) Mensa oferuje ponad 20 różnego rodzaju nośników w miejscu sprzedaży, które stanowią komplementarne rozwiązania reklamowe w różnych strefach tej sieci handlowej, m.in.: naklejki reklamowe na drzwiach wejściowych i podłodze, standy reklamowe, reklama w obrębie stanowisk kasowych oraz bramek wejściowych, reklama w alejach produktowych i na wózkach. Firma współpracuje także w zakresie rozwiązań reklamy zewnętrznej, w szczególności reklamy wielkoformatowej, billboardów, citylightów zlokalizowanych wokół wszystkich sklepów sieci Kaufland.

W odniesieniu do sieci Lidl (obecnie 150 placówek) współpraca obejmuje działania marketingowe w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, m.in.: reklamę na wózkach oraz innych rodzajach nośników, zaś w zakresie reklamy zewnętrznej – tablice reklamowe wolnostojące i naścienne.

Decyzja o zakupie spółki Mensa jest konsekwencją przyjętej przez Clear Channel strategii budowania i rozwoju rozwiązań w zakresie komunikacji w miejscu sprzedaży. Naszym celem, jako firmy outdoorowej, jest dostarczanie reklamodawcy widowni „poza domem”, a sieci handlowe są kanałem za pośrednictwem którego można dotrzeć do bardzo dużego audytorium. Dzięki akwizycji Mensy poszerzamy i zasięg naszej oferty, i kompetencje w zakresie działań ambientowych. – powiedziała Kalina Janicka, Prezes Zarządu Clear Channel Poland.