Clear Channel Poland wspiera tegoroczne wydarzenie rynku marketingowego – seminarium Philipa Kotlera w Warszawie

Seminarium odbędzie się 17 maja br. Tematem seminarium będzie „Sprzedaż i marketing – nowe zwycięskie idee, strategie i taktyka”. Prof. Kotler przedstawi zagadnienia związane z poprawą relacji między marketingiem, sprzedażą i obsługą, stosowaniem marketingu holistycznego, opracowaniem zwycięskiej strategii, poprawą komunikacji oraz przejściem do marketingu stosującego najnowocześniejsze technologie.

Organizatorami seminarium, odbywającego się w ramach cyklu Autorytety, są BIGRAM oraz Golden Mark. Clear Channel Poland, jako patron branżowy, rozpoczęła program stałej współpracy z firmą BIGRAM w zakresie edukacji biznesowej.

Philip Kotler jest profesorem marketingu międzynarodowego w S.C. Johnson & Son w Kellogg School of Management przy Northwestern University w Evanston w Illinois, uczelni sześciokrotnie uznanej za najlepszą szkołę biznesową w Stanach Zjednoczonych przez Business Week. Jest również pierwszym laureatem przyznawanej przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu (AMA) nagrody za wybitną działalność edukacyjną w dziedzinie marketingu. Europejskie Stowarzyszenie Konsultantów Marketingowych i Trenerów Kadry Sprzedażowej uhonorowało go nagrodą za wybitne osiągnięcia w dziedzinie marketingu, a członkowie AMA nadali mu tytuł lidera myśli marketingowej.

Współpraca i wsparcie tak wielkiego wydarzenie jakim jest seminarium z udziałem takiej sławy jaką jest prof. Philip Kotler to część naszej strategii marketingowej, obejmującej działania z zakresu edukacji biznesowej. Nie chcemy ograniczać naszej komunikacji wyłącznie do pola outdoooru, tylko wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i partnerów biznesowych. Jestem przekonana, że seminarium z udziałem prof. Kotlera to nie tylko doskonała kuźnia wiedzy, lecz także możliwość nawiązania nowych kontaktów. – powiedziała Anna Nowakowska, dyrektor marketingu Clear Channel Poland.