Stali czytelnicy Hyde Parku z pewnością pamiętają nazwę Sygma Bank. Na co dzień raczej się o tym w mediach nie czyta, ale instytucja ta, jak sama informuje na swojej witrynie internetowej, zarządza kontami kilkuset tysięcy posiadaczy kart kredytowych. To bardzo dużo. Nas natomiast ciekawi inna rzecz. Otóż okazuje się, że Sygma szuka agencji reklamowej. A to oznaczać może tylko jedno… Jak na razie do przetargu zostało zaproszonych piętnaście (sic!) różnych agencji. Najciekawsze jest jednak to, że przetarg ma dotyczyć nowego produktu banku! Co więcej nie chce on w tej chwili ujawnić szczegółów projektu. To zaś powinno wzbudzić naszą ciekawość… Niedługo Bank zdecyduje się, z kim będzie prowadzić dalsze rozmowy, a ostateczna decyzja ma zapaść jeszcze w kwietniu. Skąd ten pośpiech? Nie wiemy, ale chcielibyśmy zaznaczyć, że eurobank ma praktycznie gotowe plany wypuszczenia swojej karty kredytowej ? czeka tylko na rozstrzygnięcie, kto ostatecznie wygra o niego wyścig. Czyżby właśnie o to chodziło (bo przecież nie o pożyczki gotówkowe, czy kredyt ratalny)? Z drugiej strony ? może być wręcz przeciwnie ? widząc, że z wygranej nici, Sygma już teraz kombinuje, jak tu nie dać się wyprzedzić przez Cetelem Bank… O planach eurobanku pewnie i tak wszystko wiedzą, a piętnastu agencji nie zaprasza się codziennie do przetargu…