Co łączy i dzieli Polaka i Chucka

Z okazji Dnia Kobiet Bank Zachodni WBK zapytał Polki, czy według nich polscy mężczyźni są podobni do Chucka Norrisa. Co trzecia z Pań (34%) twierdzi, że jej mąż, narzeczony czy chłopak ma w sobie coś ze Strażnika Teksasu. Jak pokazują badania, i Polak,  i Chuck mają silne charaktery, a swoim partnerkom dają poczucie bezpieczeństwa.

Z najnowszego badania przygotowanego na zlecenie Banku Zachodniego WBK wynika, że polscy mężczyźni w oczach Polek pod wieloma względami przypominają Chucka Norrisa. „Twardy i silny” – tak opisało zarówno Chucka jak i swojego partnera odpowiednio 27% i 33% respondentek. Podobieństw jest więcej, otóż okazuje się, że najważniejszą cechą, która łączy Polaka i Chucka, jest zapewnianie swoim partnerkom poczucia bezpieczeństwa. Jest to istotne dla 36% badanych kobiet. Wśród skojarzeń z postacią mistrza sztuk walki pojawiły się także takie cechy jak odważny (18%) i  sprawiedliwy (16%). I co ciekawe z odwagą częściej łączą Chucka kobiety (25%) niż mężczyźni (8%).

Badania pokazują także, jak z wiekiem zmienia się nasze postrzeganie partnerów życiowych. Podobieństwo polskich mężczyzn do Chucka Norrisa w największym stopniu dostrzegają najmłodsze respondentki, jednak wraz z wiekiem Polki podchodzą do swoich partnerów życiowych bardziej krytycznie – kobiety w wieku 17-24 lat odnajdują w swoim mężczyźnie aż 70% cech Chucka, zaś kobiety 65+ już tylko 7%.

Polak przystojniejszy od Chucka

Co prawda Chuck Norris doceniany jest za szlachetne cechy charakteru, odnajdywane także u polskich mężczyzn,  przegrywa jednak z nimi w rankingu przystojności. W oczach Polek przeciętny polski mężczyzna jest atrakcyjniejszy fizycznie niż Chuck Norris! Tylko 5% z nich uważa Chucka za przystojnego, jeszcze mniej (2%) twierdzi, że jest sexy. Jednocześnie aż jedna trzecia Polek uważa, że ich partner jest przystojny, a aż jedna piąta, że jest sexy.

Jest jednak coś, w czym Polacy nie dorównują Chuckowi, otóż pozostaje on mistrzem najlepszego kopnięcia z półobrotu, którym może się pochwalić zaledwie 2% polskich mężczyzn.

I Chuck ma być!

Chuck Norris jest nową gwiazdą promującą kredyt gotówkowy Banku Zachodniego WBK.
O wyborze gwiazdy zdecydowała jego ogromna rozpoznawalność i pozytywne skojarzenia wśród Polaków. Co więcej, jak wynika z badań, wiele polskich kobiet widzi cechy wspólne swoich partnerów z głównym bohaterem kampanii. 

Źródło: BZWBK