coffeeheaven dołącza do projektu MasterCard® PayPass

Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający coffeeheaven w Polsce mówi – „Główną zasadą firmy jest dążenie do spełnienia oczekiwań i potrzeb naszych klientów. Każdego dnia działamy tak aby w innowacyjny i unikalny dla coffeeheaven sposób mile zaskoczyć naszych klientów najwyższą jakością produktów, wyjątkową atmosferą i profesjonalnym poziomem obsługi. Dlatego zainteresowało nas nowe rozwiązanie oferowane przez MasterCard PayPass. Dokonywanie płatności przy użyciu kart bezstykowych sprawi, że transakcje będą teraz wygodniejsze. Dzięki temu pracownicy będą mieli więcej czasu na rozmowę z klientem, wysłuchanie opinii i doradzenie w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania klienta.

Od grudnia 2007 roku, korzystając z rozwiązań MasterCard® PayPass, polscy konsumenci mogą płacić za drobne zakupy (do 50 zł) bez konieczności szukania drobnych, podawania kodu PIN, czy składania podpisu na papierowym potwierdzeniu transakcji. Do wykonania płatności wystarczy tylko zbliżenie karty do specjalnego czytnika PayPass w terminalu płatniczym. To rozwiązanie pozwala na szybkie, łatwe i bezpieczne dokonywanie drobnych płatności. Płatność z użyciem karty Maestro lub MasterCard PayPass zabiera znacznie mniej czasu niż zapłata gotówką. Dla zwiększenia bezpieczeństwa przy większych kwotach wymagane może być, w zależności od rodzaju karty, potwierdzenie płatności (poprzez użycie kodu PIN lub złożenie podpisu na potwierdzeniu transakcji) lub dokonanie transakcji w sposób tradycyjny (za pośrednictwem mikroprocesora lub paska magnetycznego).

Kawiarnie coffeeheaven zostaną wyposażone w specjalne czytniki transakcji zbliżeniowych.

przez centrum rozliczeniowe e-Service.

Marek Paradowski, prezes zarządu eService SA komentuje: „eService jako pierwszy agent rozliczeniowy wprowadził na polski rynek akceptację kart zbliżeniowych w technologii PayPass. Dzięki temu, nasi kontrahenci mogą zaproponować swoi klientom nową, lepszą jakość obsługi. Terminale z czytnikami kart bezstykowych, instalowane przez eService, sprawią, że karty płatnicze będą przyjmowane tam, gdzie ich akceptacja była do tej pory ograniczona.”

„Transakcje PayPass odgrywają kluczową rolę w procesie zwiększania satysfakcji klientów poprzez skracanie kolejek. Znacząca możliwość zredukowania czasu oczekiwania w kolejkach to istotny argument dla detalistów. Dlatego bardzo mnie cieszy fakt, że kolejne, prężnie działające na polskim rynku, firmy mogące pochwalić się szeroką siecią sprzedaży zdecydowały się na wprowadzenie technologii płatności bezstykowych. Taka decyzja, związana z rozwojem płatności elektronicznych w Polsce, utwierdza nas w przekonaniu, że długoletnia walka z gotówka, jaką prowadzi MasterCard, przynosi oczekiwane rezultaty.” – mówi Paweł Rychliński dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard w Polsce

Karty MasterCard PayPass i Maestro PayPass można nabyć w Banku Zachodnim WBK.